سوالات متداول

  • آسان بار چیست؟ 

    شرکتی خدماتی است که با استفاده از دانش روز دنیا در زمینه حمل و نقل انواع بار در بستر اینترنت و در سطح کشور گام برمیدارد.

  • آیا آسان بار در بین معاملات صورت گرفته مسئول است؟

    آسان بار صرفا پل ارتباطی بین رانندگان و صاحبان بار می باشد و مسولیتی در این قبال ندارد.

  • آیا آسان بار کمیسیون دریافت می کند؟

    خیر،آسان بار سرویسی کاملا رایگان و بدون پرداخت کمیسیون می باشد.

  • آسان بار در کدام شهر ها فعال است؟

    در حال حاضر آسان بار در کلیه شهرهای ایران فعالیت می کند.

  • نحوه ی فعالیت آسان بار به چه صورت است؟

    با کمک این سرویس صاحبین بار و باربری ها امکان تعریف بار و تقاضای حمل آن را خواهند داشت، و از طرف دیگر رانندگان وسایل نقلیه باری امکان مشاهده مشخصات بار و ثبت اعلام آمادگی برای انتقال و جابجایی آن تا رسیدن به مقصد را پیدا خواهند کرد. 

  • آیا قیمت های آسان بار برای یک مسیر یکسان متغیرند؟

    بله. قیمت‌ها به نسبت  شرایط آب و هوایی و نوع بار و ... متفاوت است و راننده ها در شرایط مختلف پیشنهاد های متفاوتی می دهند.

  • هزینه عضویت در اپلیکیشن چقدر می باشد؟

    فقط با پرداخت مبلغ جزیی ماهانه ده هزار تومان دیگر نگران پیدا کردن بار نخواهند بود.

  • مخاطبان آسان بار چه کسانی هستند؟

    رانندگان، صاحبان بار، باربری ها

  • نحوه محاسبه ی نرخ ها به چه صورت است؟

     راننده گان  نرخ‌های متفاوتی را برای حمل بار ارائه می‌دهند که  صاحبین بار و باربری ها  از بین پیشنهاد های ارائه شده تصمیم خواهند گرفت

  • چگونه میتوانم بعنوان راننده/صاحب بار/باربری در آسان بارعضو شوم؟

    راننده ‌های محترم با پرداخت مبلغ ناچیز ماهیانه عضو بازارگاه حمل و نقل آسان بار خواهند شد و از اپلیکیشن آسان بار استفاده خواهند نمود و باربری‌ها و صاحبین بار به طور رایگان از وب اپلیکیشن آسان بار استفاده خواهند نمود

  • ساعات سرویس دهی آسان بار چگونه است؟

    به صورت 24 ساعته می‌توانید از خدمات آسان بار استفاده نمایید

  • برنامه آسان بار را از کجا میتوانم دانلود کنم؟

    شما میتوانید برنامه آسان بار را از لینکهای زیر دانلود کنید:

    Cafe Bazar  ,  Google Play

  • چگونه عضویت من تایید می شود؟

    جهت عضویت در آسان بار بعد از نصب اپلیکیشن، شماره موبایل خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید، برای شما یک پیامک حاوی رمز عبور ارسال خواهد شد، بعد از وارد نمودن رمز عبور در قسمت خواسته شده، عضویت شما در آسان بار تایید می‌شود و شما قادر به استفاده از اپلیکیشن آسان بار خواهید بود.

  • چطور می‌توانم مشخصات کاربری خود را تغییر دهم؟

    پس از ورود به برنامه با لمس سه خطی که در بالای صفحه وجود دارد ، وارد منوی اصلی برنامه خواهید شد، با لمس عکس به قسمت ویرایش پروفایل هدایت می‌شوید که از این طریق می‌توانید مشخصات کاربری خود را تغییر دهید.پس از ورود به برنامه با لمس سه خطی که در بالای صفحه وجود دارد ، وارد منوی اصلی برنامه خواهید شد، با لمس عکس به قسمت ویرایش پروفایل هدایت می‌شوید که از این طریق می‌توانید مشخصات کاربری خود را تغییر دهید.

  • آیا امکان استفاده از آسان بار فقط برای رانندگانی است که با مشخصات آنها حساب کاربری تعریف شده است؟(لزوم حفظ مشخصات کاربری)

    بله، به دلیل مشخصات ثبت شده رانندگان که شامل تصاویر گواهینامه، کارت هوشمند راننده و سایر مشخصات می‌باشد، فقط رانندگانی که مشخصات خود را در سیستم ثبت نموده اند قادر به استفاده از اپلیکیشن خواهند بود.

  • امکان مشاهده ثبت سوابق به چه صورت است؟

    پس از ورود به اپلیکیشن با لمس سه خط بالای سمت راست صفحه وارد منوی اصلی خواهید شد، در منوی اصلی میتوانیدپیشنهاد‌های قیمتی که به صاحبان بار داده اید و همچنین سوابق حمل بار خود را مشاهده نمایید.

  • چگونه مبدا و مقصد بارگیری را تعیین کنم؟

    صاحبین بار ابتدا با انتخاب استان و سپس شهر مورد نظر مبدا و مقصد، با انتخاب علامتی که به شکل ذره بین است از طریق نقشه به محل مورد نظر هدایت خواهند شد، به این ترتیب با انتخاب لوکیشن دقیق بر روی نقشه با کلیک کردن روی مکان مورد نظر محل دقیق بارگیری را تعیین خواهند کرد.

  • اپلیکشن را نصب کرده ام اما هیچ پیامی مبنی بر فعالسازی آن دریافت نمیکنم.

    شماره همراه خود را وارد نمایید، و منتظر پیامکی از سوی آسان بار مبنی بر فعالسازی حساب و رمز ورود خود دریافت خواهید کرد. با وارد کردن این رمز قادر به استفاده از اپلیکیشن آسان بار خواهید بود.

logo-samandehi

Shoot Us a Message

We would love to hear from you. Get in touch with us now.

Subscribe to our Newsletter

Subscribe to the mailing list to keep up with new features & updates from us. Don't worry... we don't like spam either.