زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عضو هیات‌مدیره شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران، از آغاز کمپین خدمات پس از فروش نیسان از ۲۳ دی‌ماه (روز گذشته) خبر داد

امیرحسن امیری با اعلام این خبر افزود: شرکت جهان نوین آریا، حمایت همه‌جانبه و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خودروهای نیسان را کلیدی‌ترین تعهد خود می‌داند و در همین جهت، کمپین زمستانه خدمات پس از فروش را از ۲۳ دی‌ماه آغاز می‌کند که به مدت دو ماه تا ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 

آغاز کمپین زمستانه خدمات پس از فروش نیسان
آغاز کمپین زمستانه خدمات پس از فروش نیسان

 

به گزارش روابط عمومی شرکت جهان نوین آریا، معاون فروش و خدمات پس از فروش نیسان، جزئیات این کمپین را تشریح کرد و گفت: مشتریانی که برای سرویس اولیه یا ادواری خود مراجعه کنند، مشمول ۳۰ درصد تخفیف در اجرت خدمات و تعویض قطعات می‌شوند. همچنین در صورت مراجعه مشتری خارج از سرویس اولیه یا دوره‌ای، بازدید رایگان ۲۰ آیتمی نیز در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز به تعویض قطعات و شارژ مایعات و سیالات مشمول ۳۰ درصد تخفیف در اجرت خدمات و تعویض قطعات می‌شود. معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان‌نوین آریا، با اشاره به شهرهای تحت پوشش این طرح گفت: در حال حاضر در ۱۳ شهر از جمله: تهران، تبریز، اصفهان، اردبیل، مشهد، سمنان، شیراز، کرمان، گرگان، بابل، یزد، کرج و بندرعباس، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان  هستیم.

منبع: دنیای اقتصاد