زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در چند سال اخیر، تسلا مدل S، یکه تاز بازار خودروهای تمام برقی بوده است و کارشناسان آن را بهترین خودرو برقی موجود می‌دانستند، ولی به تازگی استون مارتین می‌خواهد با عرضه خودرو RapidE وارد رقابتی تنگاتنگ با تسلا بشود. آن طور که مدیر عامل استون مارتین می‌گوید این خودروساز به افرادی فکر می‌کند که به دنبال محصولی برتر و بالاتر از تسلا هستند.

استون مارتین RapidE از شتاب قابل قبولی برخوردار است و از این لحاظ از نسخه‌های بنزینی استون مارتین دست کمی نخواهد داشت. گفتنی است کمپانی سازنده به تازگی از یک نسخه از خودرو تمام برقی‌اش یا همان RapidE رونمایی کرده است ولی مشتریان باید تا سال ۲۰۱۹ برای خریدن آن صبر کنند، البته فقط تولید ۱۵۵ دستگاه در برنامه کار کمپانی استون مارتین قرار دارد و این احتمال نیز وجود دارد که نسخه نهایی دقیقاً شبیه نمونه اولیه باشد.

برخلاف تسلا مدل S، باتری استون مارتین RapidE در جلو تعبیه می‌شود و فقط با دیفرانسیل عقب به بازار عرضه خواهد شد. با این که کمپانی سازنده هنوز جزییات زیادی از عملکرد این خودرو منتشر نکرده است ولی انتظار می‌رود حداکثر سرعت استون مارتین RapidE به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت برسد!