زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شاید وقتی پشت فرمان کامیونت ایویکو دیلی ۵۰C مدل ۲۰۱۸ بنشینید، اولین چیزی که به ذهن‌تان برسد این باشد که یک کامیون تا چه اندازه می‌تواند جمع و جور، راحت و بی صدا باشد!

این کامیونت خاص، از یک موتور ۲۰۵ اسب‌بخاری بهره می‌برد که ۴۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و با استاندارد آلایندگی یورو ۵ نیز مطابقت دارد.

کیفیت سواری کامیونت ایویکو دیلی ۵۰C شباهت زیادی به کیفیت سواری خودروهای سدان دارد و راننده مجبور نیست زیاد به فرمان بچسبد. دید راننده از جلو و عقب کامیون نیز به لطف پنجره‌ها و آینه‌های جانبی بزرگ بسیار عالی است. البته کیفیت سواری آن قدرها که از یک کامیونت سبک انتظار می‌رود عالی نیست ولی به لطف برخوداری از سیستم ISRI برای صندلی راننده، سواری نرم و راحتی در اختیار راننده قرار می‌دهد، نیرو و گشتاور موتور نیز بالاست و در شرایط سخت شما را ناامید نخواهد کرد. این موتور قوی در کنار یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته فوق هوشمند و نرم قرار گرفته است که می‌تواند نیروی خوبی از موتور بیرون بکشد. هر چهار چرخ به دیسک ترمز مجهز هستند و سیستم کنترل پایداری و ترمز ABS نیز از قلم نیفتاده است.

معرفی کامیونت ایویکو دیلی
معرفی کامیونت ایویکو دیلی

 

صندلی‌های جلو به صورت استاندارد شامل یک صندلی راننده و یک نیمکت کومبو (با گنجایش سه نفر) است ولی دو صندلی مجزا از یکدیگر نیز به صورت سفارشی قابل خریداری است. به این ترتیب، اگر راحتی بیشتری بخواهید باید یک صندلی را از دست بدهید، علاوه بر این، محفظه بسیار بزرگ زیر صندلی‌ها که برای جا دادن اسباب و اثاثیه سبک مناسب است را نیز از دست خواهید داد.

معرفی کامیونت ایویکو دیلی
معرفی کامیونت ایویکو دیلی

 

کابین ایویکو دیلی ۵۰C مدل ۲۰۱۸ صرفنظر از چیدمان صندلی‌ها، بسیار راحت است و سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی با کیفیت و تجهیزات دیگر نیز راحتی شما را تضمین می‌کنند. البته مسیریاب ماهواره‌ای و دوربین دید عقب جزو تجهیزات استاندارد نیستند و به صورت سفارشی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

 

معرفی کامیونت ایویکو دیلی
معرفی کامیونت ایویکو دیلی

در مجموع می‌توان گفت چنانچه قصد خرید یک کامیونت سبک را دارید که قوی باشد و وظایفش را به خوبی انجام بدهد، کامیونت ایویکو دیلی ۵۰C مدل ۲۰۱۸ می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. رانندگی با آن در مقایسه با رقبای ژاپنی بسیار راحت‌تر است و کابین آن بی صداتر و نرم‌تر است.( برای خواندن مقاله کامیون های عجیب کلیک کنید)