زمان مطالعه: < 1 دقیقه

درست قبل از این‌که درب‌های نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس بر روی بازدیدکنندگان باز شود، کمپانی لندروور از رنج روور SVAuotobiography رونمایی کرده است که لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین خودرو شاسی بلندی است که تاکنون ساخته شده است. خودرو SVAuotobiography که بر اساس فیس‌لیفت رنج روور مدل ۲۰۱۸ ساخته شده است، خودرو خاصی است که هدفش افزایش ایمنی و آرامش سرنشینان است. البته این شاسی بلند لوکس از همان تجهیزاتی بهره می‌برد که رنج روور فیس لیفت ۲۰۱۸ از آن برخوردار است.

وقتی وارد کابین لوکس این خودرو بشوید، خواهید توانست روی صندلی‌های عقب که بیشتر شبیه صندلی یک جت خصوصی است لم بدهید و استراحت کنید. این صندلی‌های مجلل بیشتر از ۱.۲ متر فضای پا دارند و تکیه‌گاه‌های پا می‌توانند ۴۰ درصد خم بشوند، ماساژور و گرمکن آن‌ها نیز راحتی خاصی برای سرنشینان به ارمغان می‌آورند. دو سینی نیز در عقب قرار گرفته‌اند که به صورت برقی بالا می‌آیند، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی برای سیستم تفریحات و سرگرمی و اتصال Wi-Fi نیز از قلم نیفتاده است.

یک یخچال بین صندلی‌های عقب تعبیه شده است که می‌تواند دو بطری ۶۰۰ میلی لیتری را در خودش جا بدهد تا سرنشینان رفاه و راحتی بیشتری داشته باشند. رنج روور SVAuotobiography از یک پیشرانه ۵ لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می‌برد که قادر است ۵۶۵ اسب بخار نیرو تولید کند. یک موتور هیبرید-برقی نیز قابل ارائه است که با یک بار شارژ مسافتی معادل با ۳۰ مایل (حدود ۵۰ کیلومتر) را می‌پیماید. البته چنین شکوه و جلالی ارزان به دست نخواهد آمد و می تواند حساب بانکی شما را حسابی خالی بکند!