زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وقتی صحبت از بهترین خودرو نمایشگاه به میان می‌آید، داوران به مواردی مانند نوآوری، تأثیرگذاری کلی و عملکرد خودروها امتیاز می‌دهند.

دوج رَم ۱۵۰۰  مدل ۲۰۱۹، علاوه بر موارد فوق، به نمادی از استحکام، مصرف کم و راحتی نیز تبدیل شده است و از تجهیزاتی بهره می‌برد که تا به حال در هیچ پیکاپی عرضه نشده است.

علاوه بر این موارد، وزن کل این پیکاپ پرطرفدار ۱۰۲ کیلوگرم کاهش یافته است و در شاسی عقب از مواد و مهندسی پیشرفته‌ای بهره گرفته شده است که ضمن پایین آوردن وزن، سفتی و استحکام را نیز به اندازه‌ای بالا می‌برد که این پیکاپ بتواند باری به وزن ۱۰۴۳ کیلوگرم را حمل کند و توان یدک‌کشی آن نیز بیش از ۵۷۸۰ کیلوگرم بالغ بشود. یک سیستم هیبریدی کاملاً جدید به نام eTotque نیز  که در هر دو نسخه‌ ۶ و ۸ سیلندر وجود دارد باعث می‌شود مصرف سوخت به میزان بسیار قابل ملاحظه‌ای پایین بیاید.

سیستم Uconnect 4C به همراه یک صفحه لمسی ۱۲ اینچی بزرگ و دوربین ۳۶۰ درجه نیز باعث شده‌اند دوج رَم ۱۵۰۰  مدل ۲۰۱۹ با تکنولوژی روز دنیا بیگانه نباشد. از دیگر تجهیزات پیشرفته این پیکاپ می‌توان به سیستم ایمنی اکتیو، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار تصادف و سیستم هشدار نقاط کور اشاره کرد.