زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کمپانی جنرال موتورز اواخر سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودرو تگزاس، شورولت سیلورادو ۲۰۱۹ را به نمایش گذاشته بود و حالا در نمایشگاه دیترویت نسخه کامل آن را در معرض دید عموم قرار داده است. شورولت سیلورادو ۲۰۱۹ از مدل قدیمی‌تر طول بیشتری دارد و فاصله محوری آن نیز ۳.۹ اینچ افزایش پیدا کرده است. این امر باعث می‌شود سیلورادو جدید هم کفی بزرگتری برای حمل بار داشته باشد و هم فضای کابین آن افزایش پیدا کند.

نکته جالب این‌جاست که با وجود این که پیکاپ جدید کشیده‌تر و جادارتر شده است ولی از وزن آن ۴۵۰ پوند کاسته شده است. این کاهش وزن به خاطر استفاده از آلومینیوم در همه پنل‌های متحرک بدنه (درب‌ها، کاپوت و درب عقب) است، ولی پنل‌های ثابت (گلگیرها، سقف و کفی) همچنان از فولاد ساخته شده‌اند. سیستم تعلیق عقب نیز مورد بازنگری قرار گرفته و در فنربندی آن از کامپوزیت کربن استفاده شده است. این طراحی جدید نیز ۱۲ پوند از وزن تیپ LT کم می‌کند.

شورولت سیلورادو ۲۰۱۹ در هشت تیپ و با توانایی‌های مختلف روانه باز خواهد شد چون کمپانی جنرال موتورز معتقد است مشتریانش پیکاپی در یک حد و اندازه که از عهده انجام هر کاری بر بیاید را نمی‌پسندند.