زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به طور قطع، مالکان و رانندگان محصولات آینده کمپانی مان (MAN) از مزایای شراکت جدیدی که بین این کامیون‌ساز آلمانی و شرکت نرم‌افزاری سولرا (Solera) شکل گرفته است نفع زیادی خواهند برد. آن‌طور که به تازگی اعلام شده، این کامیون‌ساز و شرکت نرم‌افزاری تصمیم گرفته‌اند برنامه (DGF ) (Digital Garage Fleet) را بر روی کامیون‌ها و کشنده‌های جدید مان نصب کنند. بنا به گفته شرکت سولرا، این پلتفرم به منظور اتصال رانندگان، کامیون‌ها و ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل طراحی و ساخته شده است و با دیجیتالی کردن محصولات مان، آن‌ها را متحول خواهد کرد.

شرکت‌های مان و سولرا می‌گویند،برنامه DGF قادر است ۲۵۰ عملیات که توسط راننده و کامیون صورت می‌گیرد را شناسایی کند و این امکان را به وجود بیاورد که داده‌ها یکپارچه و بهینه‌سازی شوند. علاوه بر این، رانندگان با استفاده از فناوری DGF خواهند توانست بر عملیات کامیون‌ها نظارت کرده و به طور روزانه از سلامتی کامیون اطمینان حاصل کنند. از طرفی، این شراکت گام دیگری به سوی دیجیتالی کردن محصولات مان خواهد بود.

مشارکت مان و سولرا برای دیجیتالی کردن کامیون‌های آینده
مشارکت مان و سولرا برای دیجیتالی کردن کامیون‌های آینده

 

کمپانی مان با تمرکز بر سخت‌افزار، به تدریج از یک تولید کننده وسایل نقلیه تجاری، در حال تبدیل شدن به شرکتی است که راه حل‌هایی هوشمندانه و پایدار برای بهبود صنعت حمل و نقل ارائه می‌دهد و قصد دارد در آینده برنامه DGF را پیوسته به روزرسانی کرده و امکانات جدیدی به آن اضافه کند.(برای مطالعه کامیون مدل مان TGX کلیک کنید)

مشارکت مان و سولرا برای دیجیتالی کردن کامیون‌های آینده
مشارکت مان و سولرا برای دیجیتالی کردن کامیون‌های آینده

 

شرکت سولرا یکی از پیشگامان بزرگ در زمینه فناوری‌های دیجیتال است و قصد دارد خودروها، منازل و افراد را به هم مرتبط کرده و زندگی را امن‌تر کند. این شرکت خدماتش را در ۹۰ کشور جهان ارائه می‌کند و در طول سال بیش از ۳۰۰ میلیون تراکنش برای مشتریانش انجام می‌دهد.