زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفتگویی با اشاره به این‌که این دوربین ها در محورهای همدان- تهران، نهاوند- کنگاور، همدان – ساوه، همدان-کرمانشاه و همدان-غار علیصدر نصب می‌شود، اظهار داشت: پایش اطلاعات و مشاهده موقعیت ترافیکی جاده از جمله اهداف نصب و راه‌اندازی این سامانه نظارت تصویری است.
وی بیان داشت: استفاده از این سیستم‌های نظارتی و دیگر سامانه های its نقش موثری در توانمندی مدیریتی و کاهش تلفات جاده‌ای این استان دارد.
رودباری اضافه کرد: در حال حاضر نیز این سامانه در مرکز مدیریت راه‌ها، معاونت راهداری، پایانه مسافربری انقلاب و قرارگاه پلیس راه نصب شده و به شکل آنلاین فعالیت می کند.
این مسئول ادامه داد: هم اکنون نیز ۱۵ دوربین نظارت تصویری در گردنه ها و نقاط برف گیر استان در حال فعالیت است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه از دریافت آخرین تصاویر ارسالی از طریق دوربین‌های اطلاعات مدیریت راه‌ها خبر داد و یادآور شد: شهروندان می‌توانند هر روز از طریق ربات تلگرامی rah141bot@ و وب سایت www.141.ir آخرین تصاویر دریافتی از این سامانه‌های نظارت جاده‌ای را مشاهده کنند.
این مسئول اذعان داشت: همچنین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری از طریق کانال تلگرامی مرکز مدیریت راه‌ها به آدرسrah141@ به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود.