زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سال ۲۰۱۸ از راه رسیده است و برای هواداران خودرو معنایی ندارد جز این که باید آماده رونمایی‌های زیادی باشند که در این سال رخ خواهد داد. اولین و بزرگترین نمایشگاهی که در آمریکای شمالی برگزار خواهد شد، نمایشگاه دیترویت است که از ۱۳ تا ۲۸ ژانویه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود و به احتمال بسیار زیاد خودروهای جدید و هیجان‌انگیزی در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت، البته ممکن است تصاویر بعضی از خودروهای جدید از قبل لو رفته باشند ولی هنوز هم جای زیادی برای شگفتی وجود دارد.

شاید بزرگترین رونمایی که در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۸ صورت خواهد گرفت مربوط به کوروت جدید با موتور میانی باشد که مدت‌ها در انتظار دیدنش هستیم. نمایشگاه دیترویت مکان بسیار خوبی برای نمایش این خودرو است و هواداران کوروت انتظار دارند کمپانی جنرال موتورز سرانجام لفافه‌ها را از روی کوروت ZR1 بردارد و چشم‌ها را به جمال این خودرو با موتور میانی روشن کند. گفته می‌شود ممکن است کمپانی فورد نیز با رونمایی از شلبی GT500، موستانگ Bullit و مدل جدیدی از فورد رنجر همه را انگشت به دهان بگذارد.

از دیگر خودروهایی که حضورشان در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ تأیید شده است می‌توان به آکورا RDX، هوندا Insight، هیوندای ولستر، مرسدس بنز CLS 53 AMG، مرسدس بنز G Class، تویوتا آوالون و فولکس واگن Jetta اشاره کرد. کانسپت‌های اینفینتی Q80 و لکسوس LF-1 Limitless نیز زینت‌بخش این نمایشگاه خواهند بود.