زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت کره‌ای هیوندای به زودی از نسل جدید ولستر رونمایی می‌کند و این بدان معناست که یک هات هاچ‌بک جدید در راه است که راه نسل قبلی را ادامه نخواهد داد و تغییرات زیادی خواهد کرد. با این که کمپانی هیوندای هنوز جزییات زیادی را فاش نکرده است ولی روی وبسایت رسمی شرکت، تصاویری از ولستر جدید و توربوشارژی در لفافه‌ای رنگین‌کمانی منتشر شده است. به طور قطع وقتی ماه ژانویه در نمایشگاه دیترویت از این محصول رونمایی بشود، لفاف‌های رنگارنگ کنار خواهند رفت و هیوندای ولستر جدید رخ نشان خواهد داد.

البته در حال حاضر، جزییات مشخص نیستند ولی خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که یک موتور توربوشارژری ۱.۶ لیتری با حدود ۲۰۰ اسب بخار نیروی پیشران این خودرو زیبا را تأمین خواهد کرد. این موتور می‌تواند در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی یا یک به صورت سفارشی در کنار یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه قرار بگیرد. این احتمال نیز وجود دارد که تیپ پایه ولستر جدید به یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی مجهز باشد که چهار سیلندر است و می‌تواند ۱۶۰ اسب بخار نیرو تولید کند. تأمین نیروی پیشران تیپ فول آپشن، یعنی ولستر N نیز بر عهده یک موتور ۲ لیتری توربوشارژری گذاشته خواهد شد که قادر است ۲۷۱ اسب بخار نیرو تولید کند.

از روی تصاویری که از ولستر جدید منتشر شده است می‌توان حدس زد این خودرو سبک و سیاقی تهاجمی‌تر دارد، به همراه بادشکن عقب، تایرها و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، و شگفت‌زده نخواهیم شد اگر کمپانی هیوندای ابتدا از تیپ‌های پایه توربو پرده‌برداری کند و رونمایی از ولستر N را به سال ۲۰۱۸ موکول نماید.