زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت ورکهورس‌ گروپ (Workhorse Group) به تازگی اعلام کرده است از نسل جدید ون‌های برقی‌اش (با نام N-Gen) رونمایی خواهد کرد. این ون‌ها که با یک پهپاد HorseFly هماهنگ شده‌اند در نمایشگاه لوازم الکترونیک که در ژانویه ۲۰۱۸ در لاس‌وگاس برگزار می‌شود به نمایش در خواهند آمد. این شرکت همچنین پیکاپ برقی W-15 و اکتاکوپتر SureFly را نیز در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد. به گفته شرکت ورکهورس، SureFly اولین اکتاکوپتر برقیِ شخصی در جهان خواهد بود.

در واقع،  N-Gen یک ون برقی مخصوص توزیع کالاست که یک کفی ۴۳ سانتیمتر مربعی نیز دارد تا فضای بار افزایش یابد و عملیات تخلیه و بارگیری به راحتی صورت بگیرد. این ون می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی معادل ۱۶۰ کیلومتر را بپیماید. به گفته شرکت سازنده، N-Gen قرار است ظرف دو ماه آینده عملیات حمل و نقل یک شرکت بزرگ فروش کالای اینترنتی را بر عهده بگیرد.

در کنار این ون می‌توان به صورت آپشنال از پهپاد HorseFly نیز بهره گرفت که با N-Gen یکپارچه و هماهنگ است و به گونه‌ای طراحی شده است که بسته‌ها را به مقاصد کوتاهی که دور از دید راننده ون نباشد حمل کند. این پهپاد با همه استانداردها و مقررات روز منطبق است و می‌تواند بسته‌ای به وزن ۵ کیلوگرم را به مقاصد تعیین شده ببرد.