تغییر ظوابط قانونی شرکت های حمل و نقل
داریوش امانی اظهار کرد: یکی از معضلات موجود در بخش حمل و نقل جاده ای کالا، عدم تشکیل شرکت های بزرگ مقیاس و توانمند و خودمالک در کشور است که پیگیری های لازم از سوی سازمان راهداری برای تدوین و تصویب دستورالعمل های مورد نیاز برای تشکیل این قبیل شرکتها صورت گرفته است.
او با بیان این که وزارت راه و شهرسازی از حامیان اصلی صاحبان شرکت های حمل و نقلی هستند، افزود: تلاش مسئولان این سازمان بر این است که مصوبات لازم برای تسهیل و اقتصادی شدن بخش حمل و نقل جاده ای تدوین و اجرایی شود.
او ادامه داد: از جمله پیگیری معافیت بخش حمل و نقل عمومی جاده ای از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده که در حال حاضر در کمیسیون اقتصادی مجلس در مرحله نهایی شدن قرار دارد.
عباسعلی بنی اسدی مدیرکل دفتر حقوقی سازمان راهداری نیز گفت: مصوبه اخیر شورای عالی هماهنگی ترابری کشور در خصوص لزوم پرداخت حق بیمه تکمیلی رانندگان ، براساس اختیارات قانونی مندرج در آیین نامه ترکیب وظایف و اختیارات شورای عالی هماهنگی ترابری کشور مبنی بر بررسی و تصویب ضوابط پیشنهادی وزارت راه و ترابری درخصوص روابط بین موسسات ترابری، کامیون داران و اتوبوس داران، تصویب شده و لذا در صورت تخلف شرکتی از مفاد مصوبه یادشده ،موضوع قابل طرح و رسیدگی در کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل و نقل می باشد .
مدیرفنی حمل بار کیست ؟ گواهی مدیرفنی حمل بار چیست ؟ گواهی مدیرفنی حمل بار…
کدام یک از انواع بهترین برنامه و اپ و هواشناسی را برای گوشی دانلود کنیم؟…
اگر راننده ماشینهای سنگین باشید، با کارت سوخت گازوئیل آشنا هستید. یکی از جدیدترین مشکلات…
اگر راننده باشید، قطعاً تا به حال در مورد اعلام بار تلگرامی چیزی شنیدهاید! در…
با وجود این که راه های مختلف ریلی، هوایی و دریایی برای انتقال بار و…
صنایع مختلف امروزه بیش از هر چیز به حوزه حملونقل به خصوص حمل و نقل…