هدف این دو شرکت این است که کامیونهایی برقی تولید کنند که در مقایسه با کامیونهای دیزلی هزینه تعمیر و نگهداری پایینتر و دردسرهای کمتری داشته باشد. انتظار میرود این کامیونها با هر بار شارژ بتوانند مسافتی معادل ۱۶۰ کیلومتر را بپیمایند و در مقایسه با کامیونهای متعارف، حدود ۴۰۰% در مصرف انرژی صرفهجویی کنند.
این کامیون کلاس ۵ با آلایندگی صفر، قرار است بدنهای کشیده داشته باشد تا هم جای راننده و هم فضای بار افزایش پیدا کند، در ضمن این بدنه به کاهش مصرف انرژی و پایین آوردن وزن کامیون نیز کمک زیادی میکند.
مدیران کمپانی UPS معتقدند فناوریهای مربوط به باتری، شارژ و هوشمندسازی، به سرعت در حال پیشرفت هستند و همین امر به آنها اجازه میدهد کامیونهایی تولید کنند که آلاینده نباشد(برای خواندن مقاله کنورث ZECT، پیش به سوی آلایندگی صفر اینجا را کیلک کنید) ، سر و صدا نداشته باشد و از همه مهمتر این که به سوختهای فسیلی مانند بنزین و گازوئیل وابستگی نداشته نباشد. کامیونهای تمام برقی که قرار است این شرکت تولید کند گام بزرگی رو به جلو خواهند بود و در دنیایی واقعی کارایی زیادی از خودشان نشان خواهند داد. این کامیونهای تمام برقی در طول روز به توزیع کالا میپردازند و در طول شب شارژ خواهند شد.
قرار است شرکت UPS ابتدا این کامیونها را در مناطق شهری مورد آزمایش قرار دهد و تا سال ۲۰۱۹ آنها را به تولید انبوه برساند. از آنجایی که هزینه تعمیر و نگهداری کامیونها بیشتر به موتور و اجزاء آن مربوط میشود، شرکت UPS انتظار دارد هزینه تعمیر و نگهداری این کامیون تمام برقی جدید بسیار کمتر از هزینههای مربوط به کامیونهای دیزلی باشد.
آتش گرفتن کابین کامیون، کابوسی هولناک و یکی از خطرناکترین حوادثی است که ممکن است…
بیجک باربری و گمرکی مانند گروپاژ در میان اصطلاحات گمرکی استفاده میشوند، یکی از مهمترین…
اگر قبلا با اصطلاحات گمرکی آشتا شده اید و درصدد آشنایی با چگونگی و قوانین…
استفادهکردن و بستن زنجیر چرخ کامیون و خودرو بهویژه در فصل زمستان و زمستانی کردن…
کالای متروکه مانند گروپاژ یک اصطلاح گمرکی است که در زمینه فعالیتهای گمرکی یکی از…
برای واردات کالا باید به قوانین واردات و مقررات حمل کالای وارداتی و همچنین اصطلاحات…