به جرأت میتوان گفت کامیون اینترنشنال LoneStar یکی از آن کامیونهایی است که هم خاطرخواهان زیادی دارد و هم عده زیادی از آن متنفرند. صحبتهایی که طی سالها حضور این کامیون با رانندگان شده است نشان میدهد رانندگان یا عاشق آن هستند یا از آن نفرت دارند. وقتی صحبت از طراحی قدیمی و از مد افتاده این کامیون پیش میآید، واقعاً هم هیچ حد وسطی نمیتوان متصور شد. وقتی روی جاده دیده میشود شاید هیچکس دلش نخواهد با نگاهش آن را دنبال کند.
البته محصول جدید و بازطراحی شده کمپانی اینترنشنال که در نمایشگاه خودروهای تجاری آمریکای شمالی به معرض نمایش گذاشته شده است طراحی بسیار جذابی دارد. خطوط بدنه LoneStar جدید به میزان زیادی از سبک و سیاق کامیون Art Deco که در دهههای ۳۰ و ۴۰ میلادی تولید میشد الهام گرفته است. چنین خطوطی در طول تاریخ صنعت خودروسازی همیشه پرطرفدار بودهاند. مهندسان کمپانی اینترنشنال توانستهاند کامپیوترهای مدرن و طراحیهای قدیمی را با هم ترکیب کنند و کامیونی بسازند که هم خوش قیافه باشد و هم کم مصرف و با استانداردهای سختگیرانه امروزی مطابقت داشته باشد. شاید به همین خاطر است که امروزه شرکتهای حمل و نقل به عنوان پاداشی برای رانندگان منضبط و سختکوش، اینترنشنال LoneStar را در اختیارشان میگذارند. به راستی هم که قیافه خوب و مصرف کم، ترکیب بسیار مناسبی است که نمیتوان از آن چشمپوشی کرد.
کابین اینترنشنال LoneStar تمرکز زیادی بر راحتی راننده دارد. برای مثال، وارد شدن به کابین بسیار راحت است و پلکان و دربها کارشان را به خوبی انجام میدهند. چیدمان پلهها و محل قرار گرفتن دستگیرهها بسیار منطقی است و دربها با یک فشار کم به آرامی بسته میشوند.
طراحی داخل کابین بسیار مدرن و امروزی است و یک تختخواب هم در قسمت عقب جا داده شده است. همه چیز بهجاست و نوارکشی اطراف دربها نیز به گونهای است که کوچکترین صدایی از بیرون وارد کابین نمیشود. آمپرها و دستههای کنترلی چیدمانی عالی دارند و گرافیک صفحه نمایشگر به گونهای است که خواندن آن حتی زیر آفتاب روز نیز به راحتی امکانپذیر است. همه دکمهها و دستهها در دسترس قرار دارند و برای این که به راحتی تشخیص داده شوند رویشان علامتگذاری شده است. طراحی داشبورد به گونهای است که لبهها و محفظههای به دردبخوری برای جا دادن تلفن همراه، تبلت و قبضها و فاکتورها در اختیار سرنشینان میگذارد.
کامیون اینترنشنال LoneStar کامیونی است که در بزرگراهها نیز از سرعتی مناسب برخوردار است و آنجا نیز خوش میدرخشد، هنگام تغییر لاین و هنگام عبور از رمپهای خروجی بسیار خوب عمل میکند و قدرت مانوردهی بسیار بالایی دارد. طراحی کابین نیز چنان عالی است که رانندگان بسیار راحتند و نمیتوانند از راحتی آن عیب و ایرادی بگیرند.
مدیرفنی حمل بار کیست ؟ گواهی مدیرفنی حمل بار چیست ؟ گواهی مدیرفنی حمل بار…
کدام یک از انواع بهترین برنامه و اپ و هواشناسی را برای گوشی دانلود کنیم؟…
اگر راننده ماشینهای سنگین باشید، با کارت سوخت گازوئیل آشنا هستید. یکی از جدیدترین مشکلات…
اگر راننده باشید، قطعاً تا به حال در مورد اعلام بار تلگرامی چیزی شنیدهاید! در…
با وجود این که راه های مختلف ریلی، هوایی و دریایی برای انتقال بار و…
صنایع مختلف امروزه بیش از هر چیز به حوزه حملونقل به خصوص حمل و نقل…