اپلیکیشن اعلام بار سراسری رانندگان آسان بار

(نسخه 5.0.0)

برنامه آسان بار، بزرگترین بازارگاه اینترنتی در زمینه اعلام بار سراسری و حمل بار، با انقلابی فناورانه در صنعت حمل و نقل، تجربه ای متفاوت را برای رانندگان عزیز رقم میزند. . آسان بار در جهت آن است تا با دیجیتالی کردن فرآیند حمل و نقل، مسیری ساده تر و کم هزینه تر را در اختیار شما رانندگان عزیزبا اعلام بار لحظه ای قرار دهد. مرکز، شرق، غرب، شمال یا جنوب، تفاوتی ندارد در کدام قسمت از ایران هستید، هرجا که حضور دارید،با این اپلیکیشن اعلام بار به راحتی می توانید بارهای اطراف خود را مشاهده کنید! حتی می توانید با انتخاب مبدا دیگری، بارهای شهرهای مورد نظر خود را مشاهده کنید و با اعلام کننده مستقیما در تماس باشید.

علاوه بر این با نصب اپلیکیشن آسان بار، به راحتی به خدمات مورد نیاز خود نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.میخواهید آنلاین بار بگیرید؟ بیمه خود را میخواهید تمدید کنید؟ یا به استعلام کارت هوشمند تان نیاز دارید؟ از همه مهمتر، بارنامه میخواهید؟ همه و همه تنها با یک کلیک در برنامه آسان بار حل شدنی است. این برنامه که به نوعی باربری آنلاین محسوب میشود، در لحظه بارهای ثبت شده را به شما نمایش داده و دقیقا بر اساس نیاز رانندگان طراحی شده است. همچنین میتوانید در هر کدام از مراحل با پشتیبانی 24 ساعته آسان بار برای راهنمایی بیشتر تماس حاصل کنید. همین حالا از لینک انتهایی صفحه میتوانید برای نصب آسان بار اقدام کنید.

برخی قابلیت های آسان بار:

  • رانندگان پس از نصب برنامه آسان بار، به بیش از 4000 اعلام بار روزانه دسترسی پیدا میکنند و می توانند در این سامانه باربری به راحتی بار دلخواه خود را پیدا کنند.
  • برای مشاهده بارهای اطراف خود در برنامه اعلام بار سراسری، کافیست در ابتدای روز برنامه آسان بار را باز کنید تا به صورت آنلاین بارهای اطراف به شما پیام شود.
  • به کمک سامانه اعلام بار لحظه ای آسان بار، بارهایی با مبدا و مقصد مورد نیاز خود را به راحتی مشاهده کنید.
  • به کمک اپلیکیشن اعلام بار، مستقیما با صاحبان بار ارتباط گرفته و بدون پرداخت کمیسسیون بار بگیرید.
  • از آنجایی که سامانه آسان بار، یک باربری آنلاین محسوب میشود، به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته خدمات خود را ارائه میدهد و می توانید در هر زمان از این اعلام بار سراسری استفاده کنید.

مزایای آسان‌بار برای رانندگان:

نصب مستقیم

با کلیک بر روی دکمه های زیر، اپلیکیشن آسان بار را نصب نمایید.

دریافت لینک دانلود

جهت دریافت پیامک لینک دانلود اپلیکیشن رانندگان ، لطفا شماره تلفن همراه خود را در فرم زیر وارد نموده و دکمه ارسال را لمس کنید.

"(ضروری)"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

تغییرات نسخه جدید

جهت دریافت اپلیکیشن اسکن کنید.

سوالات متداول

برنامه اعلام بار لحظه ای آسان بار برای چه ناوگان‌های دارای بار می باشد ؟

برنامه اعلام بار لحظه ای آسان بار برای تمامی ناوگان ها اعم از : تریلی ، خاور نیسان ، ترانزیت و سایر ناوگان ها دارای بار به صورت لحظه ای می باشد

آیا برای استفاده از اپلیکیشن اعلام بار آسان بار هزینه باید پرداخت کرد؟

استفاده از برنامه اعلام بار لحظه ای آسان بار تا مشاهده 5 بار رایگان می باشد و تنها در صورتی که بخواهید محدودیتی در نمایش بار ها و خدمات آسان خدمت نداشته باشید می توانید با خرید پکیج از تمامی ویژگی های آن استفاده نمایید.

دریافت بارنامه از طریق سامانه باربری آسان‌ بار به چه صورت می‌باشد؟

در صورتی که نیاز به بارنامه برای بار خود دارید می توایند از قسمت آسان خدمت در برنامه اعلام بار سراسری آسان بار درخواست خود را ثبت نمایید یا از طریق کلیک در اینجا درخواست خود را برای همکاران ما ارسال نمایید.

سوالات متداول