زمان مطالعه: ۳ دقیقه

آسان بار محبوب ترین و بزرگترین بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل بار در کشور است که در حال حاضر،بیش از ۲۰ هزار راننده تایید شده و ۴۰۰ شرکت حمل و نقل در سراسر کشور  از خدمات آن استفاده می کنند.آسان بار با محصولات و اپلیکیشن های خود به عنوان پل ارتباطی بین رانندگان و شرکت های حمل و نقل عمل می کند  و بدین ترتیب توانسته یک بستر الکترونیکی برای ارتباط سریع تر و بهینه‌تر بین این دو رکن اصلی صنعت حمل و نقل جاده ای فراهم کند. شرکت های حمل و نقل از طریق آسان بار، می توانند در کمتر از ۲۰ ثانیه بار خود را در سامانه اینترنتی حمل بار آسان بار ثبت کرده و با سرعت بیشتر بار را به مقصد مورد نظر خود از طریق رانندگان ناوگان های مختلف حمل کنند.

هدف اصلی آسان بار تسریع روند حمل و نقل کالا و تسهیل کار برای رانندگان و شرکت های حمل و نقل است.

اپلیکیشن آسان بار برای شرکت های حمل ونقل ( باربری)

اپلیکیشن اعلام بار آسان بار به کمک شرکت های حمل و نقل در مسیر مدرن شدن آمده است. دیگر تفاوتی ندارد در کجای ایران هستید و چه باری را می خواهید جا به جا کنید، با ورود به اپلیکیشن آسان بار به سادگی می توانید به ۲۰ هزار راننده در سراسر کشور دسترسی داشته باشید. در این اپلیکیشن در کمتر از ۲۰ ثانیه بارهای خود را اعلام و در کوتاهترین زمان ممکن، راننده مناسب و تایید شده را پیدا کنید. با آسان بار به روز باشید!

اپلیکیشن شرکت حمل ونقل

مزایای اپلیکیشن آسان بار برای شرکت های حمل ونقل

رهگیری بار و اشتراک گذاری

 با آسان بار شما می توانید بار های خود را رهگیری کنید و همچنین می توانید رهگیری بار را با صاحب کالا نیز به اشتراک بگذارید.

بدون کمیسیون

 آسان بار هیچ‌گونه کمیسیونی از شرکتها دریافت نمی‌کند

اعلام بار فقط در ۲۰ثانیه

با آسان بار خیلی راحت و سریع می توانید بار خود را ثبت کنید.

دسترسی به هزاران راننده

با آسان بار شما به رانندگان زیادی دسترسی دارید.

ناوگان حمل­ ونقل متنوع

 رانندگان کامیون و کفی و.. همگی می‌توانند عضوی از خانواده حمل و نقل بار اینترنتی آسان بار باشند.

نرخ کرایه ها

 شرکت آسان بار در تعریف نرخ کرایه ها هیچ گونه دخالتی ندارد و کرایه ها مستقیم توسط شرکت های حمل ونقل ( باربری ها) تعریف می شود.

ارتباط مستقیم

 شرکت های حمل و نقل و رانندگان به راحتی می توانند با یکدیگر تماس مستقیم داشته باشند و هماهنگی لازم را انجام دهند و آسان بار هیچ گونه دخالتی در امور حمل و نقل ندارد.

اپلیکیشن آسان بار برای رانندگان

اپلیکیشن رانندگان

آسان بار جامع ترین سامانه الکترونیکی حمل باردر کشور است که تجربه ای متفاوت را به رانندگان حمل بار ارائه می­کند. با کمک اپلیکیشن حمل بار آسان بار دیگر فرقی نمی کند در کجای ایران قرار دارید، به محض ورود به اپلیکیشن از بارهایی که شرکت های حمل ونقل ( باربری ها) در سامانه هوشمند آسان بار ثبت کرده­ اند، مطلع خواهید شد.

مزایای اپلیکیشن آسان برای رانندگان

صافی راننده

مبلغ صافی راننده در اپلیکیشن آسان بار مشخص و شفاف خواهد بود.

بارهای اطراف من

 رانندگان محترم می­توانند بارهای اطراف خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی که در آن حضور دارند، مشاهده نموده و نزدیک­ترین و مناسب­ترین بار را انتخاب کنند.

بدون کمیسیون

 آسان بار هیچ‌گونه کمیسیونی از رانندگان دریافت نمی‌کند.

همیشه پر از بار

با استفاده از سامانه حمل بار  آسان بار دیگر هیچ مسیری را بدون بار طی نخواهید کرد.

مسیریابی آنلاین

در برنامه حمل بار آسان بار مکان بارگیری، محل تخلیه بار و مسیر حرکت بر روی نقشه به شما نمایش داده می‌شود.

جستجوی صوتی

 کاربران آسان بار می­توانند بار موردنظر خود را به­ صورت صوتی جستجو کنند.

ثبت نام با کدهوشمند

با واردکردن شماره کارت هوشمند در سامانه هوشمند آسان بار، رانندگان از سوی سازمان راهداری و حمل­ ونقل جاده ای احراز هویت می شوند.