حسین احمدی زاده
رئیس انجمن های صنفی گفت: از مدتها پیش و قبل از آغاز اعتراضات کامیون داران، در دفتر پایانه نسیم شهر دفتر شکایت از شرکتها برای رانندهها فراهم بود و رانندگان زیادی برای شکایت به این دفتر مراجعه میکردند. ( در مورد نه به اعتراض دوباره بخوانید )
احمدی زاده گفت: مواردی بوده است که در آن ها با توجه به شکایت راننده مبلغ اضافی گرفته شده را به آنها برگرداننده ایم و پیشگیری ها مربوط به مدت ها پیش بوده است.
رئیس این کانون با بیان اینکه این نظارت از گذشته وجود داشت و وجود دارد، ادامه داد: بهتر است سیاست ها به سمت تحکیم روابط راننده و شرکت های حمل و نقلی و نه ایجاد اختلاف بین این دو طرف برود.
اوهمچنین گفت: صورتجلسات رسیدگی به شکایات رانندگان هم وجود دارد که حتی در مواردی در پی شکایت راننده شرکت متعهد شده است که دیگر تخلفی صورت نگیرد و ما حتی خودمان در صورت تخلف مجدد شرکت را به کمیسیون ماده ۱۲ معرفی کردیم.ما معتقد هستیم که تخلف یک شرکت موجب بدنامی باقی شرکتها میشود و به همین دلیل خودمان پیشگیری کرده و سریعاً شرکت متخلف را به کمیسیون اعلام میکنیم.
مدیرفنی حمل بار کیست ؟ گواهی مدیرفنی حمل بار چیست ؟ گواهی مدیرفنی حمل بار…
کدام یک از انواع بهترین برنامه و اپ و هواشناسی را برای گوشی دانلود کنیم؟…
اگر راننده ماشینهای سنگین باشید، با کارت سوخت گازوئیل آشنا هستید. یکی از جدیدترین مشکلات…
اگر راننده باشید، قطعاً تا به حال در مورد اعلام بار تلگرامی چیزی شنیدهاید! در…
با وجود این که راه های مختلف ریلی، هوایی و دریایی برای انتقال بار و…
صنایع مختلف امروزه بیش از هر چیز به حوزه حملونقل به خصوص حمل و نقل…