زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نظارت سازمان راهداری بر شکایت‌های رانندگان از شرکت‌های حمل‌ونقل

رئیس انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور از وجود نظارت بر شرکت های حمل ونقلی خبر داد.

رئیس انجمن های صنفی گفت: از مدت‌ها پیش و قبل از آغاز اعتراضات کامیون داران، در دفتر پایانه نسیم ‌شهر دفتر شکایت از شرکت‌ها برای راننده‌ها فراهم بود و رانندگان زیادی برای شکایت به این دفتر مراجعه می‌کردند. ( در مورد نه به اعتراض دوباره بخوانید )

احمدی زاده گفت: مواردی بوده است که در آن ها با توجه به شکایت راننده مبلغ اضافی گرفته شده را به آنها برگرداننده ایم و پیشگیری ها مربوط به مدت ها پیش بوده است.

تحکیم روابط راننده و شرکت های  حمل و نقلی

رئیس این کانون با بیان اینکه این نظارت از گذشته وجود داشت و وجود دارد، ادامه داد: بهتر است سیاست ها به سمت تحکیم روابط راننده و شرکت های  حمل و نقلی و نه ایجاد اختلاف بین این دو طرف برود.

صورت‌جلسات رسیدگی به شکایات رانندگا

اوهمچنین گفت: صورت‌جلسات رسیدگی به شکایات رانندگان هم وجود دارد که حتی در مواردی در پی شکایت راننده شرکت متعهد شده است که دیگر تخلفی صورت نگیرد و ما حتی خودمان در صورت تخلف مجدد شرکت را به کمیسیون ماده ۱۲ معرفی کردیم.ما معتقد هستیم که تخلف یک شرکت موجب بدنامی باقی شرکت‌ها می‌شود و به همین دلیل خودمان پیشگیری کرده و سریعاً شرکت متخلف را به کمیسیون اعلام میکنیم.