رئیس انجمن های صنفی گفت: از مدتها پیش و قبل از آغاز اعتراضات کامیون داران، در دفتر پایانه نسیم شهر دفتر شکایت از شرکتها برای رانندهها فراهم بود و رانندگان زیادی برای شکایت به این دفتر مراجعه میکردند. ( در مورد نه به اعتراض دوباره بخوانید )
احمدی زاده گفت: مواردی بوده است که در آن ها با توجه به شکایت راننده مبلغ اضافی گرفته شده را به آنها برگرداننده ایم و پیشگیری ها مربوط به مدت ها پیش بوده است.
رئیس این کانون با بیان اینکه این نظارت از گذشته وجود داشت و وجود دارد، ادامه داد: بهتر است سیاست ها به سمت تحکیم روابط راننده و شرکت های حمل و نقلی و نه ایجاد اختلاف بین این دو طرف برود.
اوهمچنین گفت: صورتجلسات رسیدگی به شکایات رانندگان هم وجود دارد که حتی در مواردی در پی شکایت راننده شرکت متعهد شده است که دیگر تخلفی صورت نگیرد و ما حتی خودمان در صورت تخلف مجدد شرکت را به کمیسیون ماده ۱۲ معرفی کردیم.ما معتقد هستیم که تخلف یک شرکت موجب بدنامی باقی شرکتها میشود و به همین دلیل خودمان پیشگیری کرده و سریعاً شرکت متخلف را به کمیسیون اعلام میکنیم.
اگر قبلا با اصطلاحات گمرکی آشتا شده اید و درصدد آشنایی با چگونگی و قوانین…
استفادهکردن و بستن زنجیر چرخ کامیون و خودرو بهویژه در فصل زمستان و زمستانی کردن…
کالای متروکه مانند گروپاژ یک اصطلاح گمرکی است که در زمینه فعالیتهای گمرکی یکی از…
برای واردات کالا باید به قوانین واردات و مقررات حمل کالای وارداتی و همچنین اصطلاحات…
آموزش بستن چادر نیسان و وانت به عنوان خودروهای حمل بار فعال در حمل و…
معاینه فنی کامیون نوعی بررسی و تست قسمتهای مختلف این خودرو محسوب میشود که میتواند…