بازگشت مقتدرانه شورولت به بازار پیکاپ‌های نیمه سنگین

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کمپانی شورولت با اقتدار به بازار پیکاپ‌های نیمه سنگین بازگشته است. این کمپانی نه تنها تولید مدل ۲۰۱۹ پیکاپ شورولت سیلورادو ۴۵۰۰HD و ۵۵۰۰HD را آغاز کرده، بلکه به تازگی برگ برنده دیگری نیز رو کرده است و آن هم چیزی نیست جز پیکاپ شورولت سیلورادو ۶۵۰۰HD کلاس ۶. این پیکاپ در کلاس ۴ قادر به حمل محموله ای به وزن ۱۵۰۰۰ پوند و در کلاس ۶ قادر به حمل باری به وزن ۲۲۹۰۰ پوند است.

این پیکاپ جدید برای کاربردهای زیادی از جمله یدک‌کشی، انجام عملیات ساخت و ساز، حمل آب و بنزین، عملیات لوله‌کشی و لوله‌گذاری بسیار مناسب است. علاوه براین، به گونه‌ای طراحی شده است که عملیات بارگیری و تخلیه به راحتی صورت بگیرد.

شورولت سیلورادو یک پیکاپ متعارف است و کابین آن به گونه‌ای طراحی شده است که برای حمل بار در فضای شهری و انجام عملیات توزیع کالا بسیار مناسب است. همچنین این پیکاپ می‌تواند به همه مناطقی که کامیون‌های سنگین نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند وارد شود و به حمل و نقل بار بپردازد، به این ترتیب به زودی این محصول جدید را در سایت‌های ساختمانی، میادین نفتی و به عنوان خودرو بازرسی از خطوط انتقال برق خواهیم دید.

 

 

 

تأمین نیروی پیشران شورولت سیلورادو جدید بر عهده یک موتور توربودیزل Duramax  گذاشته شده است که ۶.۶ لیتر حجم دارد و بنا به درخواست مشتری، می‌تواند در کنار گیربکس‌های مختلف Allison قرار بگیرد. این موتور توربو دیزلی می‌تواند ۳۵۰ اسب‌بخار نیرو و حدود ۹۴۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. کمپرسور باد و سیستم تعلیق بادی نیز به صورت استاندارد از طرف کارخانه سازنده روی این پیکاپ نصب می‌شود. نکته جالب توجه دیگر این است که کاپوت و گلکیرها می‌توانند حدود ۹۰ درجه به سمت جلو خم بشوند تا راننده یا تعمیرکار بتواند به راحتی به همه اجزاء موتور دسترسی داشته باشد.

 

بنا به گفته کمپانی سازنده، در طراحی کابین، دید گسترده راننده از اطراف بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از آن‌جایی که دید راننده در هنگام عملیات از اهمیت بالایی برخوردار است، ارتفاع کاپوت پایین آورده شده است تا دید افزایش پیدا کند.

وقتی وارد کابین شورولت سیلورادو ۶۵۰۰HD بشوید، با فضایی راحت و بادوام و صندلی‌هایی ضد لک روبرو خواهید شد، تجهیزات زیادی نیز در اختیار راننده قرار داده شده است. گفتنی است ارگونومی و راحتی راننده در طراحی کابین این پیکاپ نیمه سنگین اهمیت زیادی داشته است. دسته‌ها و دکمه‌های کنترلی به راحتی در دسترسند و آمپرها و نمایشگرها نیز به راحتی قابل خواندن هستند. دوربین دید عقب نیز ارائه شده است و تصاویر عقب خودرو را بر روی یک نمایشگر ۷ یا ۸ اینچی به نمایش می‌گذارد.

کمپانی شورولت معتقد است این محصول جدید به خوبی پاسخگوی نیاز صنایع مختلف خواهد بود و تجربه‌ای منحصر به فرد در اختیار مشتریانش خواهد گذاشت

مشاهده دیدگاه ها

  • سلام، ببخشید این کامیون شورلت یا همون پیکاپ شورلت در ایران نیستش؟ حتی نمایشگاهی؟ بعد اینکه 0 تا 100 رو این شورلت پیکاپ تو چقدر میره و اینکه قیمت شورلت کامیون چقدر هستش؟

  • این کامیون شورولت و وانت شورولت جدید واقعا برای بارهای نیمه سنگین عالیه و سرعت شورولت باری هم زیاده و با موتور قوی شورولت وانت راحت بارهارو جابجا میشه کرد

نوشته های اخیر

ارزش گمرکی کالا چیست ؟ چگونه محاسبه یا تعیین می شود

اگر قبلا با اصطلاحات گمرکی آشتا شده اید و  درصدد آشنایی با چگونگی و قوانین…

1 هفته پیش

آموزش بستن زنجیر چرخ کامیون ( از ابتدا تا انتها )

استفاده‌کردن و بستن زنجیر چرخ کامیون و خودرو به‌ویژه در فصل زمستان و زمستانی کردن…

2 هفته پیش

کالای متروکه چیست؟ چه دلایلی باعث متروکه شدن کالا می‌شود

کالای متروکه مانند گروپاژ یک اصطلاح گمرکی است که در زمینه فعالیت‌های گمرکی یکی از…

2 هفته پیش

کالاهای ممنوعه گمرک ایران در سال ۱۴۰۳ کدامند؟ جدیدترین لیست کالاهای ممنوع گمرک ایران

برای واردات کالا باید به قوانین واردات و مقررات حمل کالای وارداتی و همچنین اصطلاحات…

3 هفته پیش

بستن چادر نیسان روشی کاربردی و بسیار آسان در ۵ دقیقه

آموزش بستن چادر نیسان و وانت به عنوان خودرو‌های حمل بار فعال در حمل و…

2 ماه پیش

آشنایی با مراکز معاینه فنی کامیون و خودروهای سنگین + مدارک و شرایط و هزینه آن

معاینه فنی کامیون نوعی بررسی و تست قسمت‌های مختلف این خودرو محسوب می‌شود که می‌تواند…

2 ماه پیش