زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کامیون مدل مان TGX  از لحاظ طراحی داخلی، امکانات رفاهی فراوانی به چشم می خورد که از میان آن ها می توان به کنسول ادوات کاملاً ارگونومیک، رادیوی ماهواره ای جدید، سیستم مسیریاب ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آب گرم کن، غربیلک فرمان قابل تنظیم و صندلی راننده قابل تنظیم در چند جهت اشاره کرد.

به طور حتم، راننده ای که در هر سال بیش از ۱۵۰,۰۰۰ کیلومتر مسافت می پیماید، به این که راحتی صندلی در نحوه رانندگی وی تاثیرگذار است اعتقاد دارد. به همین سبب، کامیون مدل مان TGX مجهز به صندلی پنوماتیک قابل تنظیم در چند جهت با قابلیت حمایت کامل از گردن، کتف، کمر و ران ها و گرم کن، به همراه کمربند ایمنی سه نقطه ای قابل تنظیم می باشد.

از آن جا که ۳۰ درصد درآمد هر راننده صرف بهای سوخت می شود، موتور  کامیون مدل مان TGX  جدید در امر صرفه جویی در مصرف سوخت، به راننده کمک شایانی می کند. موتور دیزلی این کشنده قابلیت پیمایش ۱.۵ میلیون کیلومتر را به صورت تضمینی از سوی کمپانی دارد. موتور خطی دیزلی TGX مجهز به توربو شارژر می باشد و ۴۰۰ اسب بخار نیرو تولید می کند.

با استفاده از گیربکس TipMatic، مصرف سوخت این کشنده به طرز چشم گیری کاهش یافته است. مان جدید در مدل های ۴×۲، ۶×۲، ۶×۴ عرضه می گردد. سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم نیز ایمنی و کیفیت سواری را بالا برده است و راننده می تواند میزان ارتفاع را ۹۰ میلی متر کاهش یا ۱۹۰ میلی متر افزایش دهد. البته راننده می تواند تا ۲ سطح ارتفاع از سطح زمین را به حافظه سیستم تعلیق کشنده بسپارد تا در صورت نیاز، تنها با یک اشاره انگشت، ارتفاع مورد نظر حاصل شود. لازم به ذکر است که تمام این کشنده ها دارای ۳ سال یا ۴۵۰,۰۰۰ کیلومتر گارانتی می باشند.