زمان مطالعه: ۳ دقیقه

با چند کانال هوشمند اعلام بار همدان آشنایی دارید؟ بهترین کانال اعلام بار همدان کدام است؟ اساسا چه برنامه های هوشمندی برای باربری در همدان وجود دارد که می توانیم از آن استفاده کنیم؟ این ها مهمترین سوالاتی است که در ادامه قصد داریم به آن ها پاسخ دهیم.

همدان به عنوان یکی از استان های مهم غرب کشور شناخته می شود. این استان به نوعی در کریدور تجاری داخلی ایران قرار دارد و روزانه صدها بار از آن خارج یا به آن وارد می شود. همدان یکی از کریدورهای متصل کننده شمال غرب و غرب کشور به مرکز محسوب می شود.

دریافت بار بشکل رایگان و توافقی

علت اهمیت کانال اعلام بار همدان

از این رو همدان به عنوان یک شاهراه اساسی بسیار مورد توجه قرار دارد. از این روست که باید بدانیم بهترین سیستم اعلام بار همدان چیست. چرا که همدان خود استان بزرگ دارای جمعیت بالایی محسوب می شود. همین مسئله باعث شده است که همواره همدان به عنوان یک مقصد میانی برای نقل و انتقالات بار و کالاهای اقتصادی نیز محسوب شود.

اگر بخواهیم با آمار و اطلاعات بحث کنیم می توانیم به جاده های اصلی مواصلاتی همدان اشاره کنیم. این جاده ها عبارتند از:

  1. بزرگراه تهران–کرمانشاه–خسروی ( همدان در کیلومتر ۳۷۵ این مسیر قرار دارد )
  2. راه اصلی تهران–سنندج ( همدان در ۳۴۳ کیلومتری این مسیر قرار دارد ) 
  3. راه اصلی تهران–کرمانشاه –ایلام 
  4. راه اصلی سنندج–همدان به طول ۱۸۲ کیلومتر
  5. راه اصلی ارومیه – کردستان – اراک – اصفهان 
  6. بزرگراه همدان–ملایر به طول ۷۵ کیلومتر

همانطور که مشخص است همدان کریدور اصلی مواصلاتی بین استان های مهم و صنعتی مانند تهران، کرمانشاه، اصفهان، ارومیه و … محسوب می شود. از این روست که اعلام بار همدان نقش اساسی و مهم در این بین بازی می کند. پیشنهاد ما به شما استفاده از برنامه آسان بار می باشد که روزانه بیش از ۲ میلیون بار در آن ثبت و حمل می شود برای دانلود می توانید از روش های زیر استفاده نمایید.

دانلود با لینک مستقیم

دانلود از کافه بازار

دانلود برنامه اعلام بار لحظه ای آسان بار

 

لیست کانالهای برتر اعلام بار همدان

  • کانال اعلام بار همدان

کانال تلگرام اعلام بار همدان

  • کانال اعلام بار همدان تمامی ناوگان ها

کانال تلگرام اعلام بار همدان

  • کانال اعلام بار همدان ، تریلی ، خاور ، کفی و …

کانال تلگرام اعلام بار همدان

  • کانال اعلام بار حمل ونقل سراسری همدان

کانال تلگرام اعلام بار همدان

  • کانال اعلام بار همدان تانکر ، نیسان ، تریلی

کانال تلگرام اعلام بار همدان

  • کانال اعلام بار مشهد به همدان

کانال تلگرام اعلام بار همدان

  • کانال اعلام بار کرج به همدان

کانال تلگرام اعلام بار همدان

  • کانال اعلام بار اصفهان به همدان

کانال تلگرام اعلام بار همدان

  • کانال اعلام بار مازندران به همدان

کانال تلگرام اعلام بار همدان

  • کانال اعلام بار استان یزد به همدان

کانال تلگرام اعلام بار همدان

هوشمند بودن اعلام بار همدان چیست؟

هوشمند بودن اعلام بار همدان

در واقع سوال اصلی این است که چرا اعلام بار همدان باید به صورت هوشمند باشد. پاسخ این سوال در همان جاده های مواصلاتی است که در بالاتر گفتیم. همانطور که در بالا مشخص است همدان به عنوان یک کریدور اصلی اقتصادی و حمل و نقل جاده ای در کشور مطرح است. از این رو روزانه تعداد بار بالایی به این استان وارد یا از آن خارج می شود. اما مسئله این است که سیستم سنتی باربری ایران قادر به پاسخگویی به این حجم از اعلام و انتقال بار را ندارد.

در واقع در سیستم سنتی باید اعلام بار، ثبت آن، پذیرش آن به واسطه یک شرکت حمل و نقل توسط راننده، تهیه و تدوین بارنامه، تایید آن و در نهایت بارگیری و انتقال آن همه و همه انجام بگیرد و هیچ راه گریزی از این موارد وجود ندارد. کاملا مشخص است که این مسئله با گسترش نیازهای باربری در تضاد است و نمی تواند پاسخگوی این حد از نیاز – به خصوص در استان هایی مانند همدان – را داشته باشد.

در سیستم های هوشمند سعی می شود که برخی از این موارد به صورت خودکار و غیر حضوری انجام شود. به طور مثال با جست و جو در اینترنت شما می توانید انواع برنامه های اعلام بار نسبتا هوشمند را پیدا کنید که اعلام و پذیرش بار توسط راننده را به صورت غیر حضوری و مجازی انجام می دهد.

اعلام بار همدان

اما اگر بخواهیم واقع نگرانه تر به موضوع نگاه کنیم متوجه می شویم که هنوز مسئله مهمی مانند تدوین بارنامه، تایید و صدور آن می تواند بسیار زمان بر باشد. چرا که بارنامه یک نوع پروتکل بین نهادهای نظارتی مختلف و دستگاه های اجرایی مانند شرکت ها محسوب می شود و روند صدور آن تا حدودی طولانی است.

اینجاست که نیاز به یک سرویس هوشمند قوی مانند سیستم بزرگ مقیاس هوشمند آسان بار می تواند مشکل را حل کند. در واقع آسان بار توانست با کسب مجوز رسمی از وزارت راه و شهرسازی عملا اقدام به صدور بارنامه غیر چاپی یا الکترونیکی کند.

بر این اساس عملا کل فرایند اعلام بار تا بارگیری در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. با حذف فیزیکی بارنامه عملا حمل و نقل باربری چه در استان همدان و چه در کل کشور ساده و سریع تر صورت می گیرد.

توجه داشته باشید که آسان بار به عنوان اولین برنامه اعلام بار هوشمند  با تمامی نهاد های نظارتی به صورت برخط در ارتباط است. بنابراین تمام فرایند نقل و انتقال بدون هیچ اتلاف وقتی تحت نظارت این سیستم ها قرار دارد. این دقیقا همان چیزی است که می تواند پاسخ نیاز باربری امروز و آینده ایران را بدهد.

برخی از سوالات متداول

کانالهای برتر اعلام بار همدان کدامند ؟

در این محتوا ما ۱۰ کانال برتر اعلام بار همدان را معرفی کرده ایم اما پیشنهاد ما به شما استفاده از برنامه آسان بار برای مشاهده و حمل بارها می باشد.