زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ناوگان های باری خراسان مجهز به GPS می‌شوند

نصب و راه اندازی دستگاه GPS برای ناوگان حمل بار به زودی اجرا می شود

علی‌اصغر بدیعی‌مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و بهینه در راه های کشور طرح نصب و راه اندازی دستگاه های GPS به زودی اجرا خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: میزان پیمایش ناوگان با نصب این تجهیزات،در مسیرهای مختلف میسر می‌شود و این طرح تشخیص دقیق موقعیت ناوگان در جاده را میسر میکند و همچنین صرفه جویی و مدیریت مصرف سوخت توسط ناوگان راهداری از مزیت های اجرای این طرح است.

 

علی اصغر بدیعی
علی اصغر بدیعی

 

 با تجهیز خودروها به این سامانه تمامی ذینفعان این طرح شامل پلیس راهور ناجا،مالکین و راننده های خودرو های سنگین،سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت ها و موسسه های حمل و نقل هستند و با اجرای این طرح همچنین مسافرین و صاحبان بار مدیریت و نظارت هوشمندانه ای به تردد و عملکرد خودرو و راننده خواهند داشت.

آسان بار راه حل پی گیری بار شما در هر نقطه ای در نقشه  ایران 

جالب است بدانید، آسان بار به عنوان پل ارتباطی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل، در برنامه های مخصوص خود برای رانندگان ناوگان باری و همین طور شرکت های حمل و نقل، امکان ویژه ای را با عنوان ” رصد کردن لحظه‌ای بار” قرار داده است تا دیگر شرکت های حمل و نقل نگران پی گیری بار خود نباشند، حتی در زمانی که راننده اینترنت ندارد و یا در دسترس نباشد. به شما پیشنهاد می‌ کنیم با مراجعه به سایت رسمی آسان بار، از خدمات اپلیکیشن های آسان بار بهره ببرید.