زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دویست و چهارمین نشست شورایعالی هماهنگی ترابری کشور به ریاست عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و مشارکت اعضا پیرامون بررسی ساماندهی فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه‌ها، ارزیابی عملکرد پنج‌ساله این شورا، همچنین روابط حمل‌ونقلی ایران و ترکمنستان برگزار شد.

 نشست شورایعالی هماهنگی ترابری کشور

به گزارش آسان پدیا طبق اعلام دبیرخانه شورایعالی هماهنگی ترابری کشور، دویست‌وچهارمین نشست شورایعالی هماهنگی ترابری کشور با ریاست مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و مشارکت اعضا برگزار و پس از بحث و بررسی پیرامون دستورکار، جمع‌بندی‌های زیر حاصل گردید:

۱- گزارش اقدامات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در زمینه ساماندهی فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه‌ها ارائه گردید.

۲- ارزیابی عملکرد پنج‌ساله شورایعالی هماهنگی ترابری کشور با دسته‌بندی وضعیت مصوبات شورا از منظر مصوبات انجام‌شده، مصوبات در دست انجام و مصوبات انجام نشده از سال ۱۳۹۲ تبیین و مهلت زمانی برای اعلام نتایج و ماحصل اقدامات مصوبات در دست انجام و انجام نشده تعیین گردید.

۳- روابط جاری در بخش حمل و نقل ایران و ترکمنستان ، مسیرهای موجود و جایگزین تردد ناوگان و تعاملات تجاری میان دو کشور به همراه پیشنهادات بهبود روابط مطرح گردید.

 نشست شورایعالی هماهنگی ترابری کشور