زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رانندگی بدون احساس بدن درد

رانندگی طولانی مدت به همراه درگیر شدن عضوهایی همانند پا وقتی که روی گاز فشرده میشود،کمر، هنگامی که نشسته ایم، چشم،هنگامی که نگاه خود را به رو به رو دوخته ایم و دست ها،هنگامی که فرمان را نگه داشته اند به مرور زمان می تواند دردهای جسمی زیادی را برای راننده ایجاد کند.

کمر درد، زانو درد، مچ درد، درد درشانه، درد کف پا و قوزک و همچنین درد چشم از جمله این دردها هستند.

رعایت این نکات میتواند از بروز این درد ها جلوگیری کرده و تا حد زیادی از انها بکاهد:

  • انتخاب اتومبیل مناسب به صورتی که صندلی قابل تنظیم داشته باشد تا بتوان آن را بر اساس مدلهای مختلف نشستن تغییر داد و همچنین به همراه داشتن یک بالش کوچک در اتومبیل برای پر کردن گودی کمر راننده.
  • پشتی صندلی نباید زیاد عقب بوده و باید حالتی مایل داشته باشد. این پشتی در حالت اصلی باید راست بوده و پشتی سر آن به سمت جلو مایل نباشد زیرا در هنگام بروز تصادف میتواند صدمات زیادی از جمله صدمه به نخاع و گردن را به همراه داشته باشد.
  • سوار شدن در خودرو به صورتی که پاها کاملا درون خودرو باشند و زمان پیاده شدن ابتدا پشتی صندلی را عقب برده و سپس پاهایتان را بیرون بیاورید.
  • حتی الامکان از خورویی که دارای دنده اتوماتیک هست استفاده کنید چون عوض کردن کلاچ به ساعد دست، پا و کمر فشار می آورد. وجود فرمان هیدرولیک نیز می تواند فشار وارده بر ستون فقرات را کم کند.

 

 

برای گوش دادن در مورد رانندگی بدون احساس درد، فایل صوتی زیر را دانلود کنید?

 

[gm album=39 module=jq-mplayer]