زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علت‌ها و روش‌های جلوگیری از تصادفات کامیونداران-قسمت دوم

در قسمت اول این مقاله در مورد: آمار شگفت انگیز صنعت حمل‌ونقل امریکا، آمار تصادفات جاده‌ای در آمریکا و علت‌های اصلی تصادف اعم از: ساعات سرویس، خستگی بیش از حد، استفاده از مواد مخدر و عملکرد ترمزهای جلو صحبت کردیم، اگر مایل هستید که قسمت اول علت‌ها و روش‌های جلوگیری از تصادفات کامیونداران را مطالعه کنید بر روی این لینک کلیک کنید.

 آموزش رانندگان برای رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی

به عنوان یک شرکت حمل‌ونقل وظیفه شماست که امنیت بار، بیمه نامه بار، بسته‌بندی و بارگیری درست بار و آموزش رانندگان را برعهده بگیرید.

در مورد اپلیکیشن شرکت‌های حمل‌ونقل آسان‌بار و اعلام بار در آن بیشتر بدانید.

 

علت‌ها و روش‌های جلوگیری از تصادفات کامیونداران-قسمت دوم

آموزش به رانندگان شرکتی

اگر شما صاحب کارخانه و یا صاحب یک شرکت لجستیکی هستید، یکی از وظایف اصلی شما آموزش به رانندگان تازه وارد است. فراموش نکنید که گاهی باتجربه‌ترین رانندگان نیز ممکن است از پیش پا افتاده‌ترین قوانین نیز اطلاعاتی نداشته باشند، این وظیفه شماست که یک چک لیست آموزشی تهیه کنید و موارد مهم را با رانندگان شرکتی خود مرور کنید. با این روش تا حد زیادی از حوادث و تصادفات جاده‌ای و ضرر و زیان به مال خود می‌توانید جلوگیری به عمل آورید.

*برای مطالعه مقاله در مورد رانندگان تازه کار و آموزش به آنها بر روی این لینک کلیک کنید.

 

علت‌ها و روش‌های جلوگیری از تصادفات کامیونداران-قسمت دوم

استفاده از تکنولوژی برای مدیریت و نظارت بر رانندگان

امروزه تکنولوژی در تمامی ابعاد زندگی بشری وارد شده است و همین امر تاثیرات شگرفی در پیشرفت سطح اطلاعات و دانش مردم داشته است. با استفاده از تکنولوژی و اپلیکیشن(برنامه)های جدید می‌توانید به راحتی راننده‌ای که حمل‌بار شما را به عهده گرفته است از مبدا تا مقصد رصد و رهگیری کنید تا از به سلامت رسیدن بار خود اطمینان حاصل کنید. در این حوزه اپلیکیشن آسان‌بار به اعلام کنندگان بار و شرکت‌های حمل‌ونقلی امکان رصد و پیگیری بار را از روی نقشه به صورت آنلاین داده است.

رانندگان پایه یک عزیز می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب به راحتی مسیر مناسب خود را پیدا کنند و دیگر نگران مسیریابی نباشند.

توصیه به رانندگان برای توجه به وقت‌های استراحت

زندگی به عنوان یک کامیوندار شیرینی و سختی‌های مخصوص به خود را دارد، یکی از سختی‌ها گذراندن بخش اعظم روز در داخل کابین کامیون است. همیشه سعی کنید سلامتی خود را در اولویت اول قرار دهید تا همیشه در بهترین شرایط فیزیکی و روحی و روانی خود فعالیت کنید.

به خودتان لطفی کنید: هر از چندگاهی یک ترمز کنید و در توقف‌گاه‌های مخصوص به کامیونداران استراحت کنید، با این کار نه تنها انرژی و تمرکز شما چندین برابر خواهد شد بلکه کارآیی و بهره‌وری بیشتری نیز خواهید داشت. برای مطالعه عادت‌های سالم برای رانندگان کامیون بیشتر بخوانید.

 

منبع: fueloyal