زمان مطالعه: < 1 دقیقه
آسان بار در حرکتی سمبلیک هویتی منحصر به فرد را برای برند خود انتخاب کرده است.

این استارتاپ پیشرو در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای به عنوان پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌ونقل و رانندگان که حامی محیط زیست کشور نیز است، نماد جدیدی را برای خود برگزیده است. نمادی که نشانگر فلسفه آسان بار درطراوت، سرسختی و کارآمدی است. درخت سبزی که به اندازه زندگی روی زمین قدمت دارد نماد کسب‌وکاری شده که اکوسیستم سنتی را به یک کسب‌وکار جدید تبدیل و خون تازه‌ای در شریان اصلی صنعت حمل‌ونقل کشور تزریق کرده است.

کلیپ زیر را جهت آشنایی هر چه بیشتر با ژینکو و دلایل انتخاب آن به عنوان نماد برند آسان بار تماشا کنید.

 

 

درخت «ژینکو بیلوبا» یا «کهن دار» یکی از گونه‌های اعجاب‌آور گیاهی کره زمین است که آن قدر درگیر و دار حوادث مقاومت کرده که دانشمندان به آن لقب فسیل زنده را داده‌اند. درخت ژینکو بیش از ۳۵۰ میلیون سال است که روی زمین زندگی می‌کند و هرچند بومی آسیا است اما به همه جای سیاره خاکی راه پیدا کرده است. ژینکو که خواص درمانی زیادی هم برای آن ذکر شده افسانه‌ای به بلندای تاریخ حیاتش با خود دارد. این گیاه نماد مقاومت، ایستادگی، زندگی و سرسبزی است.