زمان مطالعه: < 1 دقیقه

توزیع ۹۳۰۰حلقه لاستیک در استان سمنان

احسان منصور کیایی، مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان طی جلسه برگزار شده کمیته توزیع لاستیک از پیگیری مصرانه‌ی مشکلات صنفی رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد.

احسان منصور کیایی پس از اشاره به نقش پررنگ کامیونداران در پیشرفت اقتصادی و تکمیل زنجیره چرخه تولید گفت: اقتصاد یک جامعه ارتباط محکمی با صنعت حمل‌ونقل دارد و اگر این چرخه به صورت کامل انجام شود موجب پیشرفت و آبادانی کشور می‌شود، در صورت بیمار بودن چرخه حمل‌ونقل نیز اقتصاد با مشکل مواجه خواهد شد. جامعه‌ای که حمل‌ونقل آن شکوفا باشد می‌تواند در بخش اقتصادی به صورت پایدار و موثر عمل کند.

 

توزیع 9300حلقه لاستیک کامیون در استان سمنان

تلاش سازمان راهداری در جهت حفظ آرامش و آسایش کامیونداران است

احسان منصور کیایی افزود: رانندگان کامیون تلاشگران پویایی هستندکه مایحتاج و نیازهای عمومی مردم و هزاران نوع کالای دیگر را به بنادر و شهرها در کم‌ترین زمان ممکن انتقال می‌دهند تا چرخه‌ی تحولات سراسری همیشه فعال باشد. به همین دلیل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تمام تلاش خود را برای حفظ منافع رانندگان و فراهم کردن آرامش و آسایش آنها می‌کند.

*در مورد گرانی لاستیک و اعتصابات کامیونداران بیشتر بخوانید

توزیع ۹۳۰۰ حلقه لاستیک کامیون در استان سمنان

احسان منصور کیمیایی در ادامه با اشاره به اینکه فراهم شدن اقلام مصرفی ناوگان از جمله لاستیک یکی از دغدغه و دل‌مشغولی‌های رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای است، گفت: براساس توافقات صورت گرفته، از سال گذشته مراحل اجرایی توزیع لاستیک بین رانندگان استان سمنان آغاز شده است و تا امروز ۱۱خرداد ماه بیش از ۹۳۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان باری و مسافری توزیع شده است.

 

منبع: تین نیوز