زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طراحی داخلی کشنده ولوو VHD به تازگی به تغییرات زیادی کرده است و چراغ‌های LED نیز روی آن نصب شده‌اند تا این محصول جذابیت بیشتری برای مشتریان داشته باشد و بتواند تأثیر مثبتی بر بازار بگذارد.

آن طور که در نمایشگاه ماه گذشته لس‌آنجلس اعلام شد، کمپانی ولوو قصد دارد برای بالا بردن ایمنی، دید رانندگان را افزایش بدهد. به گفته یکی از مدیران این کمپانی، چراغ‌های LED انرژی کمتری مصرف می کنند و عمرشان از لامپ‌های قدیمی هالوژن یا رشته‌ای بیشتر است. علاوه بر این، چراغ‌های LED بهتر می‌توانند تکان‌ها و لرزش‌های خودروهای سنگین را تحمل کنند. البته این گونه لامپ‌ها یک نقطه ضعف هم دارند و آن هم این است که خیلی سرد هستند و نمی‌توانند برف و یخی که در زمستان روی چراغ‌ها می‌نشیند را آب کنند، به همین خاطر مهندسان به دنبال تولید نسخه‌هایی از چراغ‌های LED هستند که در چنان شرایطی بتوانند داغ بشوند.

برای خواندن مقاله  ولوو FE یکی از کوچکترین اعضای خانواده کامیونی ولوو این قسمت را کلیک کنید.

طراحی داخلی کشنده ولوو VHD
تغییرات داخلی کشنده ولوو VHD

کابین داخلی ولوو VHD نیز دستخوش تغییراتی کلی شده است که شامل تغییر در آمپرها، دکمه‌ها، اندازه صفحه نمایشگر رنگی و غربیلک فرمان می‌شود. بنا به گفته کمپانی ولوو، در مرحله طراحی کابین جدید با  ۲۰۰۰ راننده حرفه‌ای مشورت و از نظرات آن‌ها برای بهبود وضعیت کابین استفاده شده است. آمپرها در مقایسه با گذشته، بزرگ‌تر و خواناتر هستند، دکمه‌های کنترلی پنل به راننده نزدیک‌تر شده‌اند و بسیاری از دکمه‌ها نیز روی غربیلک فرمان قرار گرفته‌اند. فاصله صندلی‌ها بیشتر شده و تنظیم کردن آن‌ها نیز آسان‌تر است. فرمان تلسکوپی قدیمی همچنان حفظ شده است ولی مکانیسم بالا و پایین رفتن جدیدی به پایه فرمان اضافه شده است که اعمال تنظیمات بیشتر را امکان‌پذیر می‌کند.