زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرانجام کامیون‌های الکتریکی ولوو به بازار عرضه شد

شرکت کامیون سازی ولوو نسل جدید کامیون‌های الکتریکی خود را به شرکت‌های رنووا و TGM  که در زمینه لجستیک فعالیت دارند، تحویل داده است.

فعلا میزان تولید و تحویل این کامیون‌ها محدود و کم است اما تولید نسل جدید کامیون‌های الکتریکی FL و FE در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ شروع خواهد شد. بازارهای اروپایی قطعا اولین جایی هستند که کامیون‌های غیر الکترونیکی به آن‌ها وارد خواهد شد.

 

سرانجام کامیون‌های الکتریکی ولوو به بازار عرضه شد

 

واکنش رانندگان پس از تست این کامیون الکتریکی چه بوده است؟

راجر آلم مدیرعامل شرکت ولوو می‌گوید: مشورت گرفتن و همکاری کردن با تعداد زیادی از رانندگان و مصرف کنندگان باعث شده تا در مدت زمانی کوتاه کامیون‌های الکتریکی را توسعه دهیم که از نظر کارایی در طول مسافت رانندگی، حمل بار و استفاده از کامیون با استاندارداهای سطح بالایی ساخته شده است.

*برای مطالعه و همچنین مشاهده عکس‌های کامیون الکتریکی دایملر کلیک کنید.

به رانندگانی که با ما همکاری داشتند، فرصت تست کامیون را دادیم، آن‌ها به شدت تحت تاثیر شتاب کامیون و بی سر و صدا بودن ارتعاشات داخل کابین قرار گرفته بودند.

 

سرانجام کامیون‌های الکتریکی ولوو به بازار عرضه شد

 

کامیون‌های الکتریکی ولوو با محیط زیست سازگاری دارند

مدیرعامل شرکت ولوو اضافه کرد: در کامیون‌های الکتریکی سعی خود را کرده‌ایم تا تاثیرات محصولات دیزلی و گازسوز را بر روی محیط زیست و آب و هوا تا حد ممکن کاهش دهیم.

از نظر توانایی‌های عملکردی، کامیون FL ظرفیت ۱۶ تنی داشته درحالی‌که مدل قوی‌تر FE می‌تواند محموله‌هایی تا حداکثر وزن ۲۷ تن را حمل کند.

*سیستم‌های برقی در کامیون‌های آینده چگونه خواهند بود؟ برای مطالعه کلیک کنید


منبع: پدال