زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به دنبال اعتراض صنفی جمعی از مالکان و رانندگان تانکرهای حمل سوخت در منطقه اصفهان که موجب حضور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در منطقه و گفت‌وگو با اعتراض‌کنندگان شد، این هفته جلسه‌ای با حضور کلیه انجمن‌های صنفی تانکرداران کشور در تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس خبرهایی که در گروه‌های مرتبط با فعالان بخش حمل سوخت منتشرشده است، در جلسه‌ای که پس از این اعتراض با حضور انجمن صنفی تانکرداران اصفهان و مدیرعامل شرکت ملی پخش برگزار شد، نظر تانکرداران در خصوص برند که همان کنار گذاشتن بخش حمل‌ونقل از این طرح و ادامه فعالیت نفتکش‌داران با روال فعلی و محوریت و مسئولیت خود شرکت ملی پخش کما فی سابق بود، مطرح شد.

 

وعده برگزاری نشست انجمن‌های صنفی تانکرداران
وعده برگزاری نشست انجمن‌های صنفی تانکرداران

 

بر اساس این خبر در این نشست همچنین در خصوص نصب سپهتن روی تانکرهای حمل سوخت نیز عنوان شد: مواردی که مرتبط با وزارت نفت است (پرداخت ۷۵%  هزینه دستگاه، برچیده شدن ساعت با توجه به نیاز فعالیت شبانه‌روزی نفتکش‌ها و برچیده شدن دوربین داخل کابین ) پیگیری  و مصوب شود تا زمان حصول نتیجه هیچ‌گونه اعمال قانونی توسط پلیس‌راه انجام نپذیرد.

همچنین مقرر شد شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی پیگیر مصوبه اعمال افزایش کرایه در سازمان برنامه و بودجه باشد و طی ۱۰ روز نتیجه از طریق مدیر منطقه اطلاع‌رسانی شود.

چهارشنبه گذشته رانندگان و مالکان تانکرهای حمل سوخت در منطقه اصفهان در اعتراض به برخی مشکلات صنفی خود دست از کار کشیدند که این کار موجب حضور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در منطقه برای گفت‌وگو با این افراد شد.