زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان بر ضرورت تامین قطعات و لاستیک خودروهای حمل بار و حل دغدغه‌های رانندگان در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش آسان پدیا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان،‌ مهدی خضری در همایش هم‌اندیشی و هماهنگی تشکل‌های حمل‌ونقل کالای اصفهان گفت:‌ استان اصفهان با ۴۶۰ شرکت فعال در حمل‌ونقل کالا و ۳۵ هزار ناوگان در این حوزه رتبه اول درزمینه حمل‌ونقل جاده‌ای کشور را دارد.

وی با اشاره به مشکلات رانندگان اصفهانی و مطالبات آن‌ها در دو سطح ملی و استانی افزود: حل مشکلات و تحقق مطالبات در حوزه استان اصفهان با همکاری مسئولان در حال انجام است، خواسته‌های ملی رانندگان نیز در دستور کار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور قرار دارد اگرچه بعضی از این مطالبات صرفا به حوزه وزارت راه و شهرسازی بازنمی‌گردد و همه ارگان‌ها، وزارتخانه‌ها و مجلس باید برای حل آن تلاش کنند.

حل دغدغه‌های رانندگان الزامی است
مهدی خضری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل اصفهان، عنوان کرد: بنابر اعلام ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت و ادارات‌کل آن‌ها در استان‌ها در تامین قطعات و لاستیک موردنیاز رانندگان همکاری‌های لازم را نداشته باشند سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این آمادگی را دارد که خود وارد این موضوع شده و لاستیک و قطعات موردنیاز رانندگان را تامین کند تا از افزایش قیمت این کالاها جلوگیری شود.

وی ارتباط نزدیک معاونان با رانندگان در شهرستان‌های مختلف را اقدامی مثبت در راستای حل مشکلات رانندگان دانست.

خضری با اشاره به آغاز به کار پایانه جدید حمل‌ونقل بار شهرستان مبارکه مطرح کرد:‌ شهرستان مبارکه جزو شهرستان‌هایی است که در طول سال ۹ میلیون تن کالا جابه‌جا می‌کند.

.