زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محدودیت های ترافیکی نوروز ۹۷ را اعلام کرد.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد:با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز ۹۷ و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی از ۲۴ اسفند ماه ۹۶ تا ۱۷ فروردین ماه ۹۷ محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی سراسر کشور اجرا خواهد شد.

بر این اساس عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها ، محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب نماید ممنوع است.

جزئیات محدودیت ترافیکی جاده های کشور در نوروز 97
محدودیت ترافیکی جاده های کشور در نوروز ۹۷

 

 

در همه محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می شود عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می گردد که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ ۱۳فروردین ۹۷ در کلیه محورهای برون شهری کشور ممنوع است.

تردد کامیون های حامل کود شیمیایی در ایام تعطیلات به جز تاریخ های ۲۸ و ۲۹اسفند ماه و همچنین ۴، ۵، ۱۲ و ۱۳ فروردین ۹۷ با رعایت مقررات و ضوابط در جاده های سراسر کشور به جز محورهای هراز و کندوان بلامانع است.

 

جزئیات محدودیت ترافیکی جاده های کشور در نوروز 97
محدودیت ترافیکی جاده های کشور در نوروز ۹۷

 

برای مطالعه جزئیات کامل طرح های ترافیکی نوروز ۹۷ کلیک کنید