زمان مطالعه: ۷ دقیقه

اگر راننده باشید، قطعاً تا به حال در مورد اعلام بار تلگرامی چیزی شنیده‌اید! در فرآیند حمل و نقل، باید در مرحله اول، اعلام بار صورت بگیرد تا رانندگان محترم بتوانند بار را به مقصد برسانند. رانندگان ماشین یا همان صاحبان بار، زمانی که بخواهند باری را از یک جایی به جای دیگر منتقل کنند، باید به نزدیک‌ترین شرکت باربری اعلام کنند.

دریافت بارنامه

خیلی از کانال‌های تلگرام برای اعلام بار ایجاد می‌شوند و قطعا بسیاری از رانندگان به این کانال ها دسترسی دارند. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی موضوع اعلام بار تلگرامی، معرفی بهترین کانال تلگرامی اعلام بار سراسری بپردازیم.

آنچه در این مطلب خواهید خواند پنهان

در مورد اعلام بار و روش های انجام آن بیشتر بدانیم

همان‌طور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، برای هر حمل و نقل، به خصوص حمل ونقل جاده ای، اعلام بار نخستین کاری است که باید انجام شود. اگر بخواهیم به‌صورت جزئی‌تر اعلام بار را تعریف کنیم، اطلاعات مختلف مانند مبدأ بار، مقصد، نوع بار، حجم، وزن، زمان بارگیری ، بارنامه و به طور کلی اطلاعاتی است که شامل بار می شود؛ همگی در فرآیند اعلام بار قرار دارند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روش‌های مدرن، امروزه روش‌های اعلام بار هم مثل خیلی از موارد دیگر، به روش مدرن‌تر و از طریق شبکه اجتماعی تلگرام انجام می‌شود. البته اپلیکیشن‌ اعلام بار هم وجود دارند که با نصب آن‌ها روی تلفن همراه خود می‌توانید از وضعیت بار اطلاع داشته باشید.

اعلام بار و روش های انجام

مهمترین روش برای اعلام بار، سالن‌های اعلام بار در پایانه‌های باربری هستند. این روش از گذشته تاکنون بوده است و هنوز هم بسیاری از اعلام بارها در این سالن ها انجام می‌‍شوند. رانندگان با مراجعه به این سالن ها می‌توانند نوع بار خود را انتخاب کنند و بعد به مقصد برسانند. اما در کنار این روش، امروزه، اعلام بار تلگرامی هم یکی دیگر از روش‌های باخبر شدن از بارهای موجود و انتخاب آن‌ها توسط رانندگان است.

کانال تلگرامی یکی از بهترین روش‌ها برای اطلاع از وضعیت بار توسط رانندگان است؛ با عضویت در این کانال به راحتی می‌تواند بار دلخواه خود را انتخاب کنید.

کانال اعلام بار تلگرامی، محبوب‌ترین راه‌های ارتباطی برای پیدا کردن بار است. این کانال‌ها برای هر استان و هر شهر جداگانه وجود دارند و رانندگان می‌توانند از طریق آن‌ها، فرآیند حمل و نقل بار را شروع کنند. بار تلگرامی نیسان، اعلام بار نیسان تهران، اعلام بار سراسری، اعلام بار تلگرامی خاور همگی از طریق این کانال‌های تلگرام قابل پیگیری هستند.

به غیر از کانال تلگرامی، اپلیکیشن اعلام تلگرامی هم به تازگی وجود دارد. در این اپلیکیشن، پیدا کردن بار، راننده و تحویل بار به مقصد مورد نظر به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. در اصل، مهم‌ترین مزیت این اپلیکشن‌ها، دسترسی راحت افراد به بار و راننده مورد نظر است.

دریافت بار بشکل رایگان و توافقی

همان‌طور که گفته شد، کانال اعلام بار سراسری می‌تواند برای راننده‌ها و باربری‌ها بسیار مفید باشد. شما بر اساس نیاز خود می‌توانید در هرکدام از کانال‌های مختلف مانند کانال اعلام بار نیسان، کانال اعلام بار خاور، کانال اعلام بار نیسان تهران و … عضو شوید و از وضعیت بارها خبردار باشید.

قبل از اینکه به معرفی کانال‌های اعلام بار بپردازیم؛ بهتر است نگاهی به مزایای استفاده از کانال و اپلیکیشن اعلام بار داشته باشیم. از متداول‌ترین مزایای این کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش هزینه‌ها: قطعا در مسیر باربری، کاهش هزینه پارامتر مهمی برای هر فرد است. اطلاع از وضعیت بار به‌صورت آنلاین، می تواند هزینه ها را کاهش دهد.
  • مطلع شدن از وضعیت بار در هر ساعت از شبانه روز: شما با عضو شدن در کانال تلگرامی اعلام بار، می توانید از وضعیت تمامی بارها به‌صورت لحظه‌ای در کانال و اپلیکیشن مطلع شوید. با بررسی کردن تمامی بارها در هر لحظه، دست شما برای انتخاب هر باری که دوست داشته باشید، کاملا باز است.
  • مقایسه قیمت و شرایط: از دیگر مزایای کانال تلگرام اعلام بار این است که تعداد بارهای مختلفی در روز در کانال نمایش داده می‌شوند و شما می‌توانید بارهای مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. حتی این فرصت برای شما مهیا می‌شود که بتوانید وضعیت بارها را به تعدادی از رانندگان اطلاع دهید.

کاهش هزینه، اطلاع از وضعیت بار و مقایسه قیمت و شرایط از مهمترین مزایای استفاده از کانال تلگرامی هستند؛ با عضویت در این کانال دست رانندگان برای انتخاب بار مورد نظر باز است.

اعلام بار تلگرامی، معرفی بهترین کانال تلگرامی اعلام بار سراسری

در ادامه می‌خواهیم اصلی‌ترین و فعال‌ترین کانال‌های تلگرام را به شما معرفی کنیم تا بر اساس نیاز خود بتوانید در هرکدام از این کانال‌ها عضو شوید. مزیت این کار این است که شما به راحتی می‌توانید در هر زمان و مکانی که باشید، از وضعیت بار، راننده و … اطلاع داشته باشید.

پاپ آپ نصب برنامه اعلام کننده

 

برنامه اعلام بار لحظه ای آسان بار

آسان بار پرکاربردترین برنامه اعلام بار لحظه ای و حمل بار در کشور است که تجربه ای متفاوت را به رانندگان ارائه می کند. با کمک این اپلیکیشن دیگر فرقی نمی کند در کجای ایران قرار دارید، به محض ورود به آن از هزاران باری که در سامانه هوشمند آسان بار ثبت شده است مطلع خواهید شد و میتوانید برای حمل آنها اقدام کنید. تنها کافیست از طیق لینک های زیر اقدام به دانلود این برنامه اعلام بار لحظه ای نمایید.

 

دانلود برنامه اعلام بار لحظه ای آسان بار

دانلود با لینک مستقیم

کانال تلگرام اعلام بار تریلی کمپرسی

برای عضویت در کانال تلگرام اعلام بار تریلی کمپرسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید در این کانال میتوانید بارهای همه روزه را مشاهده نمایید و برای حمل آنها اقدام نمایید.

کانال تلگرام اعلام بار

 

کانال و گروه تلگرامی اعلام بار نیسان

اگر بدنبال گروه تلگرامی اعلام بار نیسان هستید به شما عضویت در کانال زیر را پیشنهاد میکنیم در این کانال می توانید انواع بارهای سراسر ایران را مشاهده نمایید.

 

کانال تلگرام اعلام بار

کانال تلگرام اعلام بار

کانال تلگرام حمل و نقل البرز ترابر ایرانیان

کانال اعلام بار حمل و نقل البرز ترابر ایرانیان با سابقه طولانی در این حوزه میتواند برای شما رانندگان در سریع ترین زمان بار مورد نظر را پیشنهاد دهد برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید.

کانال تلگرام اعلام بار

کانال تلگرام تاکسی بار الماس

این کانال نیز جز یکی دیگر از کانال های اعلام بار پر مخاطب می باشد که می توانید برای عضویت روی لینک زیر کلیک نمایید.

کانال تلگرام اعلام بار

کانال اعلام بار تلگرامی حمل و نقل عدل بار

این کانال با ارائه خدمات حمل و نقل با پوشش سراسری و کادر مجرب نیز جز کانال های مناسب دیگر برای اعلام بار تلگرامی می باشد.

کانال تلگرام اعلام بار

کانال ویژه اعلام روباری

(گروه ویژه اعلام روباری) سراسر کشور در این گروه تنها اعلام روباری مجاز است ‌و سایر پیام ها حذف خواهند شد.

کانال تلگرام اعلام بار

کانال اعلام بار تلگرامی صنعت بار اسدآباد

این کانال نیز با اعلام بار به تمام نقاط کشور میتواند برای شما رانندگان عزیز مناسب باشد.

کانال تلگرام اعلام بار

کانال اعلام بار تلگرامی سامانه بار ال بار Elbar cargo logistices

ال بار یکی دیگر از سامانه های اینترنتی حمل و نقل بار می باشد . سامانه هوشمند ال بار با دسترسی به صاحبان بار در اقصی نقاط کشور می باشد.

کانال تلگرام اعلام بار

کانال اعلام بار عدالت بار ایران،اصفهان درچه فلاورجان

در این کانال اعلام بار از اصفهان به سراسر کشور و فقط نیسان و خاور می باشد.

کانال تلگرام اعلام بار

کانال اعلام بار بازرگانی امیرتجارت

این کانال هم برای ارسال بار ترانزیتی بسیار مناسب می باشد و میتوانید به کمک آن بارهای مورد نظر را مشاهده نمایید.

کانال تلگرام اعلام بار

کانال اعلام بار کمپرس بندرعباس

این کانال نیز مناسب اعلام بار برای مقصد و مبدا بندرعباس مناسب می باشد جهت ورود به این کانال روی لینک زیر کلیک کنید.

کانال تلگرام اعلام بار

کانال اعلام بار بارگستر

این کانال اعلام بار داخلی برای تبریز می باشد و بارهای مربوط به مبدا و مقصد آن مشخص می باشد.

کانال تلگرام اعلام بار

 

گروه تلگرامی اعلام بار ایران

این گروه بیش از ۲۶۰۰ عضو، به عنوان یکی از فعال‌ترین و مهم‌ترین گروه‌های اعلام بار تلگرامی شناخته می شود. در این کانال، روزانه تعداد زیادی بار اطلاع رسانی می‌شود و شما با عضویت در آن می‌توانید به‌راحتی تمامی بارهای اعلام شده را بررسی کنید.

تعداد زیادی راننده، دلال و باربری در این کانال عضو هستند. موارد زیر در این کانال تلگرامی اعلام می‌شود:

  1. اعلام بار از مبدأ تهران و سایر شهرستان هایی در این کانال
  2. اعلام بار خاور
  3. اعلام بار نیسان
  4. اعلام بار کامیون تک و همچنین کامیون جفت
  5. اعلام بار تریلی کف و تریلی ترانزیت

عضویت در گروه تلگرامی

گروه تلگرامی اعلام بار سراسری

این گروه بیش از ۷۰ هزار نفر عضو دارد. برای عضو شدن در این گروه، لازم است که حتما ۳۰ نفر را به گروه اضافه کنید؛ یعنی به طور کلی این یکی از قوانین این کانال تلگرامی است.

این قانون ممکن است از نظر خیلی از افراد، جالب نباشد، اما به هرحال برای وارد شدن به این گروه، باید این کار را انجام داد. مواردی زیر در این کانال تلگرامی به‌راحتی قابل دسترسی هستند:

  1. باری که از مبدا تهران و یا شهرستان های مختلف اعلام می شود
  2. بار خاور و نیسان
  3. اعلام بار کامیون تک و یا حتی کامیون جفت
  4. بارهای اعلام شده تریلی کف و ترانزیت

عضویت در گروه تلگرامی

گروه اعلام بار تهران

این هم یکی دیگر از کانال‌های تلگرامی اعلام بار است که بیش از ۶۲ هزار نفر عضو دارد. معمولاً همیشه ۲ الی ۳ هزار نفر در این کانال آنلاین هستند؛ پس می تواند نشان دهنده فعال بودن این کانال باشد. برای ورود به این کانال، همانند مورد قبلی، لازم است ۲۱ نفر را عضو کنید.

مواردی زیر در این کانال تلگرامی به‌راحتی قابل دسترسی هستند:

  1. بارهایی که از تهران و شهرستان ها اعلام می شوند و باید به مقصد مورد نظر برسند.
  2. بارهای خاور و یا نیسان به طور مکرر در این کانال اعلام می شوند.
  3. بارهای کامیون تک و کامیون جفت

عضویت در گروه تلگرامی

کانال تلگرامی اعلام بار خاور بار (کل ایران)

بارهای خاور مربوط به این کانال تلگرامی است و برای آن دسته از رانندگانی که خاور دارند، عضویت در این کانال ضروری است. این گروه‌ها معمولاً به‌صورت تخصصی روی یک ماشین خاص کار می‌کنند. کانال تلگرامی اعلام بار خاور بار در زمینه‌های زیر فعالیت دارد:

  1. اعلام بار خاور مسقف
  2. اعلام بار خاور روباز
  3. اعلام بار ۹۹

عضویت در گروه تلگرامی

اعلام بار ترانزیت شهاب تیر آریا

اعلام بار ترانزیت شهاب تیرآریا، مربوط به این شرکت حمل و نقل با همین نام است که حدود ۱۹ هزار عضو دارد. یکی از شرط‌های عضو شدن در این کانال این است شما باید ۱۵ نفر را به کانال دعوت کنید تا بتوانید عضو شوید. اصلی‌ترین فعالیت این کانال تلگرامی شامل موارد زیر است:

  1. اعلام بار از مبدأ تهران و شهرستان
  2. اعلام بار تریلی ترانزیت
  3. اعلام بار بین المللی

عضویت در گروه تلگرامی

سخن پایانی

در این مطلب در مورد کانال اعلام بار تلگرامی صحبت شد. همان‌طور که اشاره کردیم، در گذشته به وسیله مراجعه حضوری به پایانه‌های حمل و نقل می‌شد از وضعیت بار برای مقصدهای مختلف مطلع شد. امروزه، روند فرق کرده است و بسیاری از رانندگان به وسیله کانال‌های تلگرام می‌توانند از وضعیت بار اطلاع داشته باشند و بار مورد نظر خود را انتخاب کنند.

به واسطه این کانال ها، شرکت‌های بازرگانی و حمل و نقل بهم مرتبط می شوند؛ به‌صورتی که با اطمینان بیشتر کالاهای شرکت مربوط حمل شوند. شرکت‌های باربری و رانندگان از مخاطبان اصلی این کانال تلگرامی هستند.

هرگز از یاد نبرید که: ” راننده یک قهرمان است”

پیشنهاد میکنیم جهت مطالعه مقالات بیشتر ” استعلام کارت هوشمند راننده ” و ” مراکز طب کار ” را نیز مطالعه نمایید.

برخی از سوالات متداول

اعلام بار سراسری تلگرامی به چه معناست؟

یکی از روش‌های جدید اعلام بار سراسری استفاده از کانال‌های تلگرامی است. در این روش شما رانندگان عزیز می‌توانید با عضویت در یکی از کانال‌های تلگرامی اعلام بار معتبر از وضعیت بار مطلع شوید، بار خود را انتخاب کنید و برای دریافت بار به باربری‌های معتبر درخواست بدهید.

معروف‌ترین کانال‌های تلگرامی اعلام بار کدامند؟

  • گروه تلگرامی اعلام بار ایران
  • گروه تلگرامی اعلام بار سراسری
  • گروه اعلام بار تهران
  • کانال تلگرامی اعلام بار خاور بار (کل ایران)
  • اعلام بار ترانزیت شهاب تیر آریا

استفاده از کانال تلگرامی اعلام بار چه مزیت‌هایی دارد؟

مقایسه قیمت و شرایط، کاهش هزینه و همچنین مطلع شدن از وضعیت بار به صورت لحظه‌ای از مهمترین مزیای عضو شدن در کانال تلگرامی اعلام بار هستند. شما به عنوان راننده می‌توانید از این طریق بارهای مختلف را با هم مقایسه و بهترین و مناسب‌ترین آن را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.