زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اپلیکیشن حمل بار آسان بار برای متحول کردن و مدرن کردن فرایند حمل بار در صنعت حمل و نقل بر بستر اینترنت به وجود آمده است. این برنامه کاربردی در صنعت حمل توانسته در مدت کوتاهی بسیاری ازرانندگان شرکت های حمل و نقل را عضو سامانه خود کند و کانال های مختلفی را برای ارتباط با آنها دارد.

تفاوت اساسی آسان بار با پلتفرم های دیگر این است آسان بار تلاشی برای حذف شرکت های حمل و نقل و باربری ندارد . چون وجود شرکت های باربری به دلیل نوع کسب و کار می تواند به مطمئن تر شدن و سرعت فرایند کمک زیادی بکند.

رانندگان می توانند از هر جایی و به راحتی  شهر مورد نظر را در سیستم جست و جو کند. برای این کار تنها کافی است نام شهر مورد نظر در نوار جستجو نوشته شود. آسان بار می تواند به راحتی نام شهر یا شهرهای نزدیک به ان را جستجو کند و بارهای موجود در سیستم را که توسط باربری ها ثبت و اعلام می شود را بررسی کنند و بر اساس وسیله نقلیه خود بپذیرند. گاهی رانندگان فرصت کمی برای استراحت دارند یا به دلایل متفاوت امکان تایپ کردن سریع را ندارند.

در هنگام غذاخوردن یا نوشیدن چای یا رانندگی یا هر شرایط دیگری رانندگان می توانند با لمس علامت میکروفون به برنامه حمل بار آسان بار فرمان صوتی بدهند.  این کار به این صورت است که  راننده تنها باید علامت میکروفون را لمس کند و نام شهر را بگوید. با این روش نیازی به تایپ کردن نیست و می توان به راحتی نام شهر مورد نظر را در سیستم جستجو کرد و به بارهای موجود در آن شهر رسید.( برای مطالعه مزیت دیگر اپلیکیشن آسان بار با عنوان “تماس بی واسطه با اپلیکیشن آسان بارکلیک کنید)

آسان بار بیش از هرچیز تلاش دارد رضایت خاطر رانندگان و باربری ها را حاصل کند و از این طریق رضایت صاحبان بار را هم بالاتر ببرد. صنعت حمل و نقل سنتی در حال تحول و مدرن شدن است و در نتیجه این بهتر شدن فرایندها در هزینه ها و مصرف سوخت صرفه جویی می شود  و همچنین نیازی به صرف زمان بیش از حد لازم برای پیدا کردن بار یا راننده نیست.