زمان مطالعه: < 1 دقیقه

این روزها موضوع فیلترینگ تلگرام به نقل محافل سیاسی و رسانه های اجتماعی تبدیل شده است،از آن جایی که پیام رسان تلگرام به علت سرعت، امنیت و فضای ذخیره سازی بالا از محبوبیت فوق العاده ای بین کاربران برخوردار است، پس از فیلترینگ آن، جای خالی اش را در کارهای خود حس خواهیم کرد.

با توجه به اینکه بسیاری از رانندگان در گروه ها و کانال های تلگرامی برای حمل بارهای تعریف شده توسط شرکت های حمل ونقل اقدام می نمودند آیا با افت درآمد روبه رو خواهند شد؟
و یا  شرکت های حمل ونقل که در گروه های تلگرامی و همچنین ربات اختصاصی شرکت آسان بار اعلام بار می کردند به سختی راننده ی مورد نظر را پیدا خواهند کرد؟
همه ی افراد چه رانندگان و چه شرکت های حمل ونقل میدانند که تلگرام بستری مناسب برای اعلام بار اینترنتی و حمل بار اینترنتی بوده است ولی در نبودن تلگرام، چاره چیست؟
شرکت آسان بار به رانندگانی که تاکنون  از اپلیکیشن آسان بار استفاده نکرده اند، پیشنهاد می کند که به منظور پیدا کردن راحتتر بار مورد نظر خود، از تلگرام به اپلیکیشن آسان بار مهاجرت کنند تا بدون محدودیت با امکاناتی از قبیل ( مسیریابی لحظه ای بار از مبدا تا مقصد، مشاهده بارهای مختص ناوگان، جستجوی صوتی وپیشرفته بار ،رهگیری بار،مشخص شدن مبلغ صافی راننده در اعلام بارها و…)بهره مند شوند و بارهایی که شرکت های حمل و نقل  اعلام می کنند را انتخاب کرده و برای حمل آن ها اقدام نمایند.
همچنین آسان بار به شرکت های حمل و نقل، پنل مدیریت بار را پیشنهاد می کند تا به واسطه آن بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، بار را به صورت آنلاین اعلام کرده و با تجربه اعلام بار اینترنتی به سرعت راننده ی مدنظر خود را پیدا نمایند.