زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اپلیکیشن آسان بار برای راحت تر کردن فرایند حمل بار توسط رانندگان وشرکت های حمل ونقل(باربری ها) به وجود آمده است و مثل کسب و کارهای نوین دیگر مزایای زیادی برای صنعت حمل و نقل، محیط زیست، کاهش ترافیک و… دارد. این اپلیکیشن ویژگی ها و مزیت های زیادی دارد اما در نسخه جدید یک امکان بسیار جالب هم اضافه شده است که ارتباط رانندگان وشرکت های حمل ونقل(باربری ها) را بیش از پیش ساده می کند،  در این امکان جدید رانندگان می تواند بارهای موجود را ببینند و برای جزییات بیشتر و انجام توافق با شرکت حمل ونقل( باربری) به صورت مستقیم تماس بگیرند.

این کار هم به راحتی قابل انجام است و یک دکمه برای این کار تعبیه شده است. هر باربری که یک بار را در سیستم تعریف میکند شماره تماس خود را هم در سیستم ثبت می کند که رانندگان برای اطلاعات بیشتر از مسایلی چون نوع ناوگان مورد نیاز و وزن و قیمت می توانند با آن تماس بگیرند. هرچند که معمولا نکات مهم و اساسی در مورد بارها، مکان و شهر آنها، نوع بار و اطلاعات این چنینی در اپ موجود است اما با این وجود گاهی نیاز به کنترل نهایی موارد ذکر شده در هنگام پذیرش بار وجود دارد بنابراین وجود چنین ویژگی می تواند بسیار یاریگر باشد.

اما این ویژگی چطور به یاری رانندگان و شرکت های حمل ونقل می آید؟ بسیاری از رانندگان ممکن است به دلایل مختلف مانند ایجاد سوال نیاز به ارتباط با باربری پیدا کنند. امکان تماس مستقیم راننده و باربری به سریع تر شدن انجام فرایند کمک می کند به علاوه در زمان قطعی اینترنت یا اختلال، تماس تلفنی کارسازتر است. صحبت کردن راننده و باربری باعث می شود بارگیری  و حمل و نقل آن درصد بالاتری از موفقیت را کسب کند و وسایل نقلیه ای که مناسب نوع بار پیشنهاد شده در سیستم نیستند برای پذیرش بار اقدام نکنند و زمان هر دوطرف بیهوده صرف نشود. همچنین در صورت نیاز راننده و باربری می تواند با مکالمه تلفنی روی هزینه حمل بار توافق کنند و حمل بار موفق با رضایت طرفین بیشتر شود.

 

با وجود اطلاع دقیق و کافی ارتباط مستقیم راننده و باربری دارای اهمیت زیادی است. این کار از ثبت بار و درخواست های اشتباه جلوگیری می کند و با اطلاع از شماره همراه راننده، باربری به راحتی می تواند هماهنگی های لازم را انجام بدهد.

این امکان جدید در آخرین نسخه اپلیکیشن حمل بار آسان بار کار حمل ونقل بار بر بستر اینترنت را در کنار ویژگی های دیگر آسان تر و سریع تر کرده است. کاهش خطاهای رایج از مصرف بیهوده سوخت و هدررفت زمان جلوگیری می کند و به نفع ترافیک شهری و جاده ها و محیط زیست به حساب می آید. اگر هنوز به خانواده بزرگ آسان بار نپیوسته اید این اپلیکیشن را به سادگی از کافه بازار یا گوگل پلی یا سیب اپ دانلود کنید و بخشی از تحولی عظیم در صنعت حمل و نقل باشید!