زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نمایشگاه سالانه CES که در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود، فرصت بسیار خوبی در اختیار خودروسازان و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری می‌گذارد تا کانسپ‌ها و ایده‌های نوآورانه خودشان را در معرض دید همگان قرار بدهند. برای مثال، کمپانی تویوتا در نمایشگاه امسال از کانسپت e-Palette رونمایی کرده است.  e-Palette یک ماشین خودران تمام برقی است که به شرکت‌های همکار اجازه می‌دهد سیستم ناوبری خودشان را روی آن نصب کنند و با آن به حمل و نقل مسافر یا توزیع کالا بپردازند.

آن‌طور که پیداست کمپانی تویوتا متعهد به ساختن خودروهای بهتر و بهتر است تا همه از زندگی‌شان لذت ببرند و در ۱۰۰ سال آینده جوامع بهتری پرورش پیدا کنند. این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۲۰ در مناطق مختلفی از دنیا e-Palette را به آزمایش بگذارد. این خودرو در در سه اندازه: اتوبوسی، شاتل و به صورت یک وسیله نقلیه کوچک مخصوص عبور و مرور در پیاده‌رو در اختیار شرکت‌های همکار قرار خواهد گرفت.

کمپانی تویوتا اعلام کرده است با شرکت‌های بزرگ زیادی از جمله آمازون، Pizza Hut، مزدا، Uber و شرکت چینی Didi Chuxing Technology همکاری خواهد کرد تا نرم‌افزار و سخت‌افزار لازم برای انجام این پروژه را فراهم کند.

تویوتا از کانسپت جدیدش رونمایی کرد
تویوتا از کانسپت جدیدش رونمایی کرد