زمان مطالعه: < 1 دقیقه
حتماً به یاد می‌آورید که زنوو سال گذشته در نمایشگاه ژنو، خودرو زنوو TS1 GT را به جهانیان معرفی کرد. قلب تپنده این ابرماشین ۱۱۶۳ اسب‌بخاری، یک موتور ۵.۸ لیتری ۸ سیلندر بود که نیروی شگفت‌انگیزش را از طریق یک گیربکس هفت سرعته مسابقه‌ای به چرخ‌ها منتقل می‌کرد.

زنوو TS1 GT ظرف ۲.۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست می‌یافت و حداکثر سرعتش با این که به صورت الکتریکی محدود شده بود به ۳۷۵ کیلومتر بر ساعت بالغ می‌شد.

در واقع، حتی تصور این که زنوو TS1 GT بتواند به چنین عملکرد بالایی دست پیدا کند نیز دشوار است، ولی آن طور که شنیده می‌شود این خودروساز دانمارکی قصد دارد در نمایشگاه ژنو امسال از ابرماشین جدیدش رونمایی کند. آن طور که مدیر کمپانی زنوو می‌گوید در این بازنگری و ارتقاء جدیدی که بر روی خودرو صورت گرفته هر آنچه از یک ابرماشین پر شور و حرارت انتظار می‌رود لحاظ شده است. این ابرماشین جدید که هنوز نامی از آن برده نشده است پس از مدل‌های سوپرشارژری TS1 GT و TSR، سومین محصول کمپانی زنوو خواهد بود که به دنیا معرفی می‌شود. تصاویر تبلیغاتی منتشر شده از این ابرماشین، از استفاده گسترده از فیبرکربن بر روی بدنه حکایت دارد.