زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مقررات جدیدی که در زمینه استفاده از دستگاه ELD وضع شده است، کار وکلای شرکتها را هنگام بروز یک خسارت جهت بررسی سوابق و شناسایی تخلفات رانندگی خارج از ساعات مجاز کاری آسان کرده است. پیش از این رانندگان کامیون ها برای آگاهی از مقررات جدید و کار کردن با عرضه کنندگان دستگاه های ELD و ذخیره‌ داده های ساعت کاری، مجبور بودند مراحل زیادی را طی کنند.

وکلا ترجیح می‌دهند به جای کار با‌ پرونده‌های کاغذی با پرونده‌های الکترونیکی کار کنند، و به این ترتیب، در مورد کشف هرگونه نقض یا مغایرت، بهتر و کارآمدتر عمل خواهند کرد. همچنین وکلا ترجیح می‌دهند داده‌های ECM کامیون‌ها را با سوابق الکترونیکی آن‌ها مقایسه کنند تا مطمئن شوند هیچ گونه تناقضی وجود ندارد. به همین منظور توصیه شده است کامیون ها از مقررات مربوط به استفاهد از ELD آگاه باشند و اطمینان حاصل کنند که رانندگان آموزش لازم را در خصوص رویدادنگاری الکترونیکی دیده اند و می‌دانند چگونه پیش از این که حکمی علیه آنان صادر شود، به درستی از پرونده‌های الکترونیکی استفاده کنند.

همچنین ایالات متحده آمریکا قوانین جدیدی در زمینه امنیت غذایی وضع کرده است که شرکت‌های کانادایی حمل مواد غذایی به آمریکا را با مشکلاتی روبرو می‌کند. این مقررات جدید در مورد شرکت‌های حمل و نقل، کارگزاران و واسطه‌ها، دریافت کنندگان کالا و ترخیص کنندگان اعمال خواهد شد. برخی از مواد غذایی مانند غذاهای منجمد و غذاهایی که به طور کامل در یک قوطی گنجانده شده‌اند، از این قانون مستثنی هستند. یکی از الزامات این قانون این است که لوازم و تجهیزات باید به گونه‌ای طراحی و تولید شوند که از فساد مواد غذایی جلوگیری کنند. شرکت‌های حمل و نقل موظفند ایمنی غذا را حفظ و دمای مناسب را برای حفاظت از آن‌ها در طول سفر تأمین کنند. غذای آماده نیز باید از مواد غذایی خام جدا شود. شرکت‌های حمل و نقل باید سیاست‌هایی اتخاذ کنند که نشان بدهد از قوانین جدید پیروی می کنند.

برای خواندن دیگر قوانین ماشین های سنگنین حمل و نقل کالا کلیک کنید.