زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اخیراً اولین کشنده ثور با کاربردهایی در زمینه حمل و نقل محلی و با بردی معادل ۳۰۰ مایل معرفی شده است. کمپانی سازنده مدعی است پیشرانه این کشنده حتی در دورهای پایین نیز از گشتاوری خارق‌العاده برخوردار است و نیروی آن نیز بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ اسب‌بخار متغیر است. سیستم ترمز و پکیج باتری نیز به طور خاص برای استفاده در کاربردهای حمل و نقلی طراحی شده‌اند و سلول‌های باتری لیتیوم-یونی از بالاترین ظرفیت ذخیره انرژی برخوردار هستند.

آن طور که به نظر می‌رسد، تیم طراحی کشنده ثور تمرکز خودش را بیشتر بر این گذاشته است که به این کشنده حال و هوایی آشنا، راحت و خلاقانه بدهد و کاربران انسانی به راحتی بتوانند عملیات بارگیری و تخلیه آن را به راحتی انجام بدهند. البته با این که کارهایی مانند بارگیری و تخلیه هنوز بر عهده ربات‌ها گذاشته نشده است ولی انجام این کار در آینده‌ای نزدیک، دور از انتظار نیست.

گام بعدی برای ثور عرضه آن در سال ۲۰۱۸ و رساندن آن به دست مشتریان علاقه‌مند است. کمپانی سازنده ثور انتظار دارد مشتریان در عملیات باربری روزمره از آن استفاده کرده و به سیستم‌هایی که این کمپانی برای رضایت بیشتر مشتریان طراحی کرده است اطمینان کنند.