تغذیه سالم برای رانندگان - آسان پدیا
تغذیه سالم برای رانندگان

تغذیه سالم برای رانندگان

برای رانندگان کامیون، غذای سالم خوردن خودش یک دردسر است و بیشتر اوقات دسترسی به غذای سالم محدود است. در ادامه مطلب به نکاتی اشاره خواهد شد که به شما کمک می‌کنند چه در جاده و چه در منزل تغذیه‌ای سالم داشته باشید. این نکات را به کار ببندید تا رژیم غذایی خودتان را بهبود بدهید و ریسک ابتلا به مشکلات جسمی را کاهش دهید.

وقتی در جاده در حال حرکت هستید، شاید پیدا کردن غذای سالم و ارزان قیمت کار آسانی نباشد. اگر از قبل برنامه ریزی کنید و انتخاب‌هایی هوشمندانه داشته باشید، هم سالم می‌مانید و هم پول زیادی خرج نمی‌کنید.
اگر داخل کامیون یخچال دارید، غذا و تنقلات سالم داخل آن بگذارید. از آب‌نبات و چیپس دوری کنید. در عوض، غذاهایی را انتخاب کنید که مدت بیشتری شما را سیر نگه دارد، مانند: پاپ‌کورن، پنیر، پیراشکی و میوه و سبزیجات تازه. ( برای دریافت کارت سلامت کامیونداران بخوانید)

تغذیه سالم برای رانندگان

رانندگان گرامی همیشه این نکات را  در تغذیه خود به خاطر داشته باشید:

۱- کالری مصرفی‌تان را متعادل کنید.
۲- از غذایتان لذت ببرید ولی کمتر بخورید.
۳- از وعده‌های غذایی پر و پیمان دوری کنید.
۴- میوه و سبزی تازه را هیچگاه از قلم نیندازید.
برای مطالعه کامل مقاله، فایل صوتی زیر را گوش دهید

کوثر کارشناس شبکه های اجتماعی است و به علت استعداد و علاقه زیادی که در زمینه بازاریابی و تبلیغات دارد در این حوزه فعالیت میکند،وی همچنین مدرس زبان انگلیسی است و با توجه به سابقه ی کاری خود در زمینه ی شبکه های اجتماعی نیز صاحب نظراست.

دیدگاهتان را بنویسید